Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Vrå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Vrå
    Sendt: 24-Juni-2010 kl. 13:13
Halløjsa Nordjydere, og andre interesserede.

Jeg har tænkt på, om ikke der er interesse for et Byggemøde her oppe i den nordjyske? Om der er nogen som er interesseret i at låne pladsen ud, ellers har vi nemlig en stor stue i "det gamle hus", som vi nok godt vil kunne være ved.

Bare for lige at høre, om der er interesse..

Redigeret af Martin.Nygaard - 27-September-2010 kl. 07:34
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
GlennGuldhammer Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Sted: Vendsyssel
Region: Vendsyssel
Point: 344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 14:06
ja har tænkt på det samme, nu er vi jo ved at være nogle stykker her oppe nord på.
Er lidt spændt op her for tiden med nyt arbejde og næsten ny babySmile
Så vil ikke love noget, men vil gerne kigge forbi hvis jeg har tid
Glenn Guldhammer
Til top
Frederik.Normann Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 14-Maj-2009
Region: Østjylland
Point: 424
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Normann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 15:31
Jeg vil da gerne deltage .. det kommer nok bare lidt an på hvilken dato ;-)
Venligst
Frederik Ankjær Normann

ankjrdesign.com

Deltager i LEGO Master 2021!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 15:48
Jeg er da glad for at der er nogle, og ja - det er bare et forslag. Endnu ingen som har sagt at det bliver næste uge - vil som skrevet, bare se om der er interesse .. Så må vi jo bare finde en tid, hvor det vil passe bedst ..

Til top
Nicolaus.Jensen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 19-Maj-2010
Region: Vendsyssel
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolaus.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 07:13
Hej, det lyder da super godt at der er nogle der vil lave et byggemøde her i Nordjylland. Så er det meget nemmere og hurtigere at komme afstedBig smile'

Nicolaus
Nicolaus Jensen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 08:40
Det kunne da være at det er noget man skulle overveje seriøst ?

Til top
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Region: Himmerland
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 10:47
Jeg har i flere år truet Carsten Thomsen med et byggemøde, men har endnu ikke taget mig sammen til at afholde et.
Men jeg er frisk hvis tidspunktet passer.
Peter Aasholm
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 07:41
Nu hvor jeg har mødt de føste her fra Byggepladen, vil jeg det igen. I giver mig en lillefinger - jeg tager hele hånden. Så jeg arrangere et byggemøde her i Borup (3 km. fra vrå). Gårdmand Thomsen, Aasholm brødrene og jeg snakkede lidt frem og tilbage, og kom frem til den konklussion at der er nok plads i "det gamle hus" (det stuehus vi brugte før vi byggede nyt) da jeg har et modelbanebord formet som et "U", så vi kan samtidig side mange derovre. Og hvis der bliver for koldt, tænder jeg bare for varmen.

Jeg vil lokke min far til at lege TAXI den dag, og hente eventuelle togpassagere fra vrå station, og køre dem til Pjaltenborg (Vores gård) tur/retur.

Ps. til Carsten: Jeg tænker nok at min far vil give en lille rundvisning omkring på gården til vores veterantraktore ..

Indtil videre satser jeg på en weekend i oktober - nok der hvor flest kan.

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: ikke oplyst
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 08:42
Hmm nu skal jeg vist til at kigge på kortet. Hvor langt nordpå er vi?
Det kunne være, at jeg kunne lokkes til at køre her fra Midtjylland. - Og i så fald har jeg da et par pladser ledige i bilen. Wink
- HVIS datoen passer...

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 08:45
vrå ligger 10 minutters kørsel fra brønderslev og 15 fra hjørring .. Lige midt imellen ..

Hviv du kan have nogle med fra midtjylland, vil det joo bare være perfect!
Datoen er endnu ikke fastlagt.

(Copy past - så bliver det dem i beskeden nedenunder der får indflydelse på dato.)

Jeg er interesseret:
Martin Nygaard

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 09:26
Jeg har lige været ovre og kigge og vi kan godt være 10 der ovre .. Og sikkert også 15 hvis vi presser os sammen, men er det mon ikke også at være optimist, når det ligger så langt mod nord ?

Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 20:50
Citat: Martin.Nygaard Martin.Nygaard skrev:

Jeg vil lokke min far til at lege TAXI den dag, og hente eventuelle togpassagere fra vrå station, og køre dem til Pjaltenborg (Vores gård) tur/retur.
Det lyder godt Thumbs Up
Alle tog på Vendsysselbanen stopper ved Vrå Station, både InterCity Lyn, InterCity togene og Regionaltogene. Så resten af landet er så heldig at have gode trafikforbindelser til Vrå City Big smile

Ps. til Carsten: Jeg tænker nok at min far vil give en lille rundvisning omkring på gården til vores veterantraktore ..
Se, det lyder rigtig godt Big smile
Og hvis jeg skal give dig en hånd med, med noget Technic-byggeri, så sig bare til, Martin.

Jeg har fri i weekenden 9.-10. oktober, så en af de to dage ville passe mig superfint.
Weekenden 2.-3. oktober ville derimod passe superdårligt, eftersom at jeg skal på arbejde, og at mit togkort udløber om fredagen og først gælder igen fra om mandagen. Så derfor vil jeg ikke kunne køre "gratis" med tog til Vrå i den weekend.

Jeg er interesseret:
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen

Redigeret af Carsten.Thomsen - 27-September-2010 kl. 20:52
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 02:26
Citat: Carsten.Thomsen Carsten.Thomsen skrev:

Og hvis jeg skal give dig en hånd med, med noget Technic-byggeri, så sig bare til, Martin.

- Jeg har 2 ubyggede technic sæt og får snart et 3. så jeg ved ikke om jeg tager mine små klodskasser med over, eller om jeg bygger et sæt. Jeg kunne nok godt finde på at fortsætte med mejetærskeren, da den sikkert ikke er færdig.

Jeg har fri i weekenden 9.-10. oktober, så en af de to dage ville passe mig superfint.

Weekenden 2.-3. oktober ville derimod passe superdårligt, eftersom at jeg skal på arbejde, og at mit togkort udløber om fredagen og først gælder igen fra om mandagen. Så derfor vil jeg ikke kunne køre "gratis" med tog til Vrå i den weekend.

Så tror jeg at jeg indtil videre vil satse på den weekend. Hvis det passer dårligt med jer andre, så sig til !

Men jeg smutter i skole - see ya.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 03:40

Citat: Carsten.Liftarm Carsten.Liftarm skrev:

- Jeg har 2 ubyggede technic sæt og får snart et 3. så jeg ved ikke om jeg tager mine små klodskasser med over, eller om jeg bygger et sæt. Jeg kunne nok godt finde på at fortsætte med mejetærskeren, da den sikkert ikke er færdig.
Vi kunne måske gøre det sådan, at hvis der er nogle af mine landbrugsredskaber (eller andre modeller), du er interesseret i at få dit eget eksemplar af, så kan jeg tage den/dem med, så vi kan bygge en kopi til dig  Big smile  - såfremt du har de nødvendige dimsedutter (?)

Til top
Frederik.Normann Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 14-Maj-2009
Region: Østjylland
Point: 424
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Normann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 05:28
Det lyder da bare super fint. 9-10 oktober lyder også fint i mine øre.

Jeg er interesseret:
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen
Frederik A. Normann Pedersen
Venligst
Frederik Ankjær Normann

ankjrdesign.com

Deltager i LEGO Master 2021!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 07:19
Edit: kan man ikke slette indlæg igen ?
Jeg vil gerne have dette slettet..

Redigeret af Martin.Nygaard - 28-September-2010 kl. 07:22

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 07:22
Okay - indtil vidre er vi 3, (+ måske nogle fra midtjylland - nu ser vi lige)
Og alle kan weekenden 9.-10. oktober, så hvad siger i til LØRDAG den 9. oktober?
Og nu har jeg adrig været med til byggemøder før, men de starter omkring eftermiddagen og slutter aften, eller har jeg forstået det forkert?
Altså vi har et kebeb hus, Byens café, Pizzaria - og kan måske også lokke noget hjemmelavet mad frem, så aftensmad skulle der være nok af, hvis det har interesse ..
Hvad siger gæsterne ?

Vi kunne måske gøre det sådan, at hvis der er nogle af mine landbrugsredskaber (eller andre modeller), du er interesseret i at få dit eget eksemplar af, så kan jeg tage den/dem med, så vi kan bygge en kopi til dig  Big smile  - såfremt du har de nødvendige dimsedutter (?)

Det kunne også være en mulighed .. Jeg har bare en meget beskeden mængde LEGO Technic klodser. Og ikke så mange ens i de forskellige farver .. Men du må da hellere end gerne tage nogle med alligevel .. Jeg kigger lige på det ..

Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 10:45
Hva gjør man på et byggemøde?
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 10:51
man sidder sammen om snakker, hygger mens vi bygger med vores alle ynglings plastic: LEGO !
Der er også nogle (Ambassadøren) der fx holder konkurrencer og aktioner, men det tror jeg ikke jeg vil rode mig i, da dette er første gang jeg holde det.
Hvis ejg mangler noget, må andre byde ind.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 12:21

Hvis ejg mangler noget, må andre byde ind.
At spise kage! Wink
Til top
 Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.