![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Nacelletransport |
Besvar
|
| Forfatter | |
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1417 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: NacelletransportSendt: 09-September-2010 kl. 16:09 |
|
Så er HB-Transport klar til at køre med naceller.
![]() Give Sværgods har lånt mig en model i metal, som jeg har brugt til at bygge efter
Begge modeller ses på de næste billeder
![]() ![]() Hvis nogen undre sig over at klistermærket (ja jeg har brugt klistermærker
Kan ses i Skærbæk.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Christian.Velin
Klods
Medlem siden: 13-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 16:26 |
|
Wow Henning - den er dølme fed - må mildest talt siges at være overordentlig vellignende!
Tommelfinger op!
Mmmm, jeg elsker sværgodstransportere...
|
|
|
Christian Velin
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 16:30 |
|
Det ser da kanon ud -men hvorfor er bagsiden af førerhuset ikke lavet som forbilledet...?
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1417 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 17:18 |
Det er fordi de ikke har denne type lastbil mere.
Så jeg syntes den skulle (næsten) ligne en af dem der kommer hos os.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 17:58 |
|
Selvfølgelig havde du en godt forklaring... Den "køber" jeg.
|
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 18:26 |
|
Thumbs up herfra! . du kan sgu det der med transportere, Henning! :)
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 18:37 |
|
Det ser supergodt ud, Henning!
Hvor mange køretøjer råder HB Transport så over nu ?
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2010 kl. 18:39 |
Hvor er jeg enig!! Jo større lastbiler - jo bedre!! Og den er fed, Henning!! Min favorit af dine til dato! ![]() PS....et ikke-Lego-relateret spørgsmål: Metalmodellen - ved du, om det er en, man kan købe - eller er den special-lavet til dem?? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2010 kl. 03:14 |
|
Godt gået, Henning. Nacellen er blevet rigtig flot, med de bløde former.
|
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2010 kl. 06:26 |
|
Hvilken én af dem er af metal
---
Jan Redigeret af Jan.Sørensen - 10-September-2010 kl. 06:43 |
|
![]() |
|
Christian.Velin
Klods
Medlem siden: 13-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2010 kl. 08:54 |
Vel netop for at man kan skelne den fra metaludgaven...
|
|
|
Christian Velin
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2010 kl. 09:26 |
|
Nu var vi så heldige, at få lov til at nærstudere denne pragtfulde model hos Knud. Den er s!*# flot!
Kanon lavet Henning!
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2010 kl. 12:03 |
Kopperne skal illustrere en riste som er på det sted - Mener det er en udluftning/kølerist.
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2010 kl. 12:53 |
|
Lækker lastbil! Mere behøves der ikke at siges Et spørgsmål: Er den minifigur skala?
|
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2010 kl. 15:15 |
|
Hold da BEEEp den er sej "pardon my french" den er lavet 1x8 hvor den org.metalmodel ligner 1x6 den er flot
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:24 |
JA - så godt det nu kan lade sig gøre.
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2010 kl. 14:38 |
Firmaet som fremstiller de rigtige trailer/blokvogne sælger også modeller af dem.
De sagde nede på Give Sværgods, at firmaet faktisk tjente flere penge på modellerne, end på de rigtige.
Går ind på denne hjemmeside www.Nooteboom.com - vælger sprog - our products - merchandising - her kan man se hvilke modeller de har lige nu.
Hvis man kontakter dem, er det vist nok muligt at få fat i tidliger eller specielle modeller - det sagde de i Give.
Mange modeller er kun lavet i begrænset antal.
Jeg skal hilse og sige at de er rigtig flotte og meget detaljeret.
Redigeret af H.Bidstrup - 14-September-2010 kl. 14:40 |
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |