![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kaliffens palads |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jakob.Pedersen
Klods
Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 140 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Kaliffens paladsSendt: 24-August-2010 kl. 15:39 |
|
Som efterfølger til abdullahs tempel har jeg bygget dette palads som er ejet af kaliffen. Kaliffen sidder altid og daser i sin lænestol hvor han nyder udsynet til sit smukke harem som også varter ham op.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 16:46 |
|
Det er fandme flot.. bliver helt midsundelig over alle det støbte guld klodser :P.. god brug af klodser til tornet og især rigtig gode og flotte farver
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 17:09 |
|
Haremet er høj klasse!
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 17:11 |
|
Jeg vil være kalif i stedet for kaliffen!
|
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 17:14 |
|
Imponerende! Bliv ved, vi skal se mere!
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 17:26 |
Hahaha.... Ja, Iznogood var også det første, jeg tænkte... ![]() Det er fedt, Jakob!! Søjlerne er simple - men en rigtig karakteristisk stil ved den slags byggerier... Jeg er vild med flisegulvet omkring swimmingpoolen, haremet, hende der giver kaliffen bær - og tjeneren, der laver blid brise med et palmeblad... Mange gode detaljer! ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 17:42 |
|
Hold da helt fast hvor er det godt.
Jeg er også vild med haremmet især - og gode vinkler på billederne -jeg kunne godt tænke mig at se deres forside. Har de Leias harems-kostume eller en velbygget herreoverkrop?
Resten er bestemt også godt - både søjlerne og de to tårne - virkelig autentiske.
Jeg synes dog at du burde føre ternene i gulvet helt ud - det ser forkert ud med dine lange tiles midt i det hele (ihvertfald set fra oven).
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-August-2010 kl. 07:37 |
|
Det ser rigtig-rigtig godt ud, Jakob
Man fornemmer nærmest det brændende ørkensand og den tørre ørkenluft.
De bær, som kaliffen fristes med, har dog en lidt underlig farve - bare de ikke er forgiftede, så kalifatet snart skal til at se sig om efter en anden kalif.
Set fra en ingeniørs synspunkt burde der nok være en søjle i stueetagen, til at bære vægten af minareten - søjlen på 1. sal står jo på et "svævende" hjørne, som ikke er understøttet i stueetagen (kan ses på det nederste billede).
Ellers et rigtig flot og originalt byggeri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |