Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - mos eisley cantina
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mos eisley cantina

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anonym Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mos eisley cantina
    Sendt: 09-August-2010 kl. 16:01
 hej jeg har længe søgt efter det set der hedder mos eisley cantina, mon ikke jeg kunne få nogle tips til en side? PS helst en dansk side, og helst ik genbrug. I ER FOR SEJE JER DER ER MEDLEMMER!!!! 
Til top
Kim.Thomsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 23-November-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 955
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 12:47
Helst ikke genbrug og helst en dansk side...
Prøv qxl.dk eller dba.dk
Held og lykke med at finde et nyt sæt.
Til top
anonym Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 15:12
 takBig smileBig smile
Til top
Janus.Kærgaard Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 12-Marts-2010
Region: ikke oplyst
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Janus.Kærgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 17:33
Hej,

Jeg fandt en uåbnet udgave af Mos Eisley Cantina (er fra 2004 og har nr. 4501) på ebay (som nu findes på dansk, og som er ganske sikker at bruge, vil jeg mene), som kom fra tyskland - men det er efterhånden 1,5 år siden, og jeg gav ca. 900 kr. incl. fragt Confused

Og ja, det er det fedeste sæt! Big smile

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 19:19
Jeg er absolut ikke enig... Once upon a time in a galaxy far, far away.....der skrev jeg en anmeldelse af dette sæt... Dvs det var nok mere en advarsel end en anmeldelse, for det sæt var en rigtig stinker af optrækkeri!! Dead
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
anonym Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 03:14
tak for de hurtige svar, og ja det er det fedeste sætWink
Til top
AndersThøgersen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 10-Februar-2009
Point: 111
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersThøgersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 04:40

jeg vil gi Rene lidt ret, men det er et af de sæt man bør have hvis man samler på starwars, men selve klodserne er sgu ikke pengene værd, klodsprisen var allerede for høj da det blev udgivet, og det er jo ikke blevet bedre, men som sagt hvis man er samler skal det med i samlingen...

og ja jeg har det også selv, og ja jeg betalte også en høj pris, men ikke de næsten 1000kr som det er oppe på nu...
Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 05:33
Jeg var "heldig" at finde en ny og uåbnet på e-bay, hvor de godtog et bud på "kun" $150. Confused

Nu er den så på vej hjem til far Hug

- det bliver spændende at se, hvad den ender med at løbe op i. Pinch
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 17:02
Er det sæt ikke mest eftertragtet p.g.a. Greedo? Nu fik jeg lige et gensyn med dens bricklink inventory og det er da nogle ganske hotte sten Wink som følger med !!

VH Ulrik
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede