![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Scene fra Serenity |
Besvar
|
| Forfatter | |
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Scene fra SerenitySendt: 04-August-2010 kl. 20:41 |
River Tam har lige reddet resten af besætningen fra en vild flok kannibalske pirater, da Alliancens soldater bryder muren ned og stormer ind - er det Rivers sidste sekunder??? Denne scene er det psykologiske højdepunkt og afslutningen på det sidste action i filmen - og er blevet nærmest et ikon på filmen Serenity. Originalen ser sådan ud (copyright Universal Pictures osv.)
Jeg har ikke photoshoppet noget, andet end at at skrue lidt på lyset. Hvis du vil se hvor meget jeg har "snydt" så se mit setup her:
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-August-2010 kl. 02:57 |
|
Udemærket, Gert.
God idé at bruge lyset til at skabe stemning omkring scenen, det løfter hele byggeriet op i niveau. LEGO modellen er jo grundlæggende meget enkel, men med det rette lys og den fotografiske vinkel lykkedes det at få det til at se realistisk ud. |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Kim.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 30-December-2005 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 700 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-August-2010 kl. 04:58 |
|
Super idé (scenen og brugen af backlight)
|
|
|
"By the POWER of LEGO!"
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |