![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mur dekorationer |
Besvar
|
| Forfatter | |
Spip
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mur dekorationerSendt: 16-Juli-2010 kl. 11:14 |
|
Hej jeg er i gang med at bygge nogle villa huse (ud af lego selvfølgelig
|____|____|____|
G: garage
H: selve huset
(Jeg har kun brug for ideer eller billeder af andrer villa huse)
Mange tak
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juli-2010 kl. 11:59 |
|
Hej,
der er mange hjemmesider med LEGO byggerier, men et godt sted at starte kunne være BrickShelf: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/search.cgi?q=villa&stype=f&n=6 |
|
![]() |
|
Spip
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2010 kl. 05:59 |
|
Mange tak for hjælpen Gert
Men jeg mente nu billeder af ikke-lego villa huse
|
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2010 kl. 13:29 |
|
øøøh skal det forståes sådan at du efterlyser billeder af (u)almindelige huse - ikke lavet af LEGO?
Når jeg skal bruge referencebilleder eller inspiration til en ny MOC (eller andet kreativt) så bruger jeg ofte google billedsøgning... Du går bare ind på Google og skriver det ønskede søgeord og trykker så på det faneblad som hedder billeder... Der er gerne masser af hjælp at hente, men ellers vil jeg nu give Gert ret Brickshelf, MOCpages og den slags sider er nu altså super gode at samle inspiration og gode idéer. God byggelyst og lad os endelig se resultatet når du engang er færdig Sus |
|
![]() |
|
Spip
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2010 kl. 16:25 |
|
Mange tak Sus. Jeg efterlyser billeder/links af ualmindelige villa huse ELLER ideer til flotte vidueskarme og/eller gesimser Jeg er allerede godt i gang med huset og er færdig med verandaen/terassen
Nå jeg bliver færdig kommer den nok på http://universe.lego.com/en-us/community/creationlab/displaycreationlist.aspx men vis jeg nogensinde bliver et medlem af byggepladen vil jeg selvfølgelig også "poste" billedet her
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |