Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Mur dekorationer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mur dekorationer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spip Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mur dekorationer
    Sendt: 16-Juli-2010 kl. 11:14
Hej jeg er i gang med at bygge nogle villa huse (ud af lego selvfølgeligTongue), men jeg vil ikke have at det bliver et hus med murer som kun er i en farve. Derfor ville jeg hører om jeg kunne få nogle tips til mur dekoration, som f.eks nogle flotte vindueskarme eller vinduer. Jeg har givet huset (som den eneste dekoration) en hvid "ramme" men jeg syntes ikke helt det er nok. 
                                                                            ______________
huset bliver gult med rødt tag og den her form: |         |     H         |
                                                                            |        |       _____|
 T: terrace                                                            |    G  |        |  T    |
                                                                            |____|____|____|
 G: garage
 H: selve huset

(Jeg har kun brug for ideer eller billeder af andrer villa huse)

Mange tak Smile

Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 11:59
Hej,

der er mange hjemmesider med LEGO byggerier, men et godt sted at starte kunne være BrickShelf:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/search.cgi?q=villa&stype=f&n=6
Til top
Spip Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 05:59
Mange tak for hjælpen Gert Smile 

Men jeg mente nu billeder af ikke-lego villa huse Tongue

Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 13:29
øøøh skal det forståes sådan at du efterlyser billeder af (u)almindelige huse - ikke lavet af LEGO?

Når jeg skal bruge referencebilleder eller inspiration til en ny MOC (eller andet kreativt) så bruger jeg ofte google billedsøgning... Du går bare ind på Google og skriver det ønskede søgeord og trykker så på det faneblad som hedder billeder... Der er gerne masser af hjælp at hente, men ellers vil jeg nu give Gert ret Brickshelf, MOCpages og den slags sider er nu altså super gode at samle inspiration og gode idéer.

God byggelyst og lad os endelig se resultatet når du engang er færdig
Sus
Til top
Spip Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 16:25

Mange tak Sus. Jeg efterlyser billeder/links af ualmindelige villa huse ELLER ideer til flotte vidueskarme og/eller gesimser

Jeg er allerede godt i gang med huset og er færdig med verandaen/terassen
Nå jeg bliver færdig kommer den nok på http://universe.lego.com/en-us/community/creationlab/displaycreationlist.aspx men vis jeg nogensinde bliver et medlem af byggepladen vil jeg selvfølgelig også "poste" billedet her Smile

Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede