![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2010 kl. 13:13 |
|
Halløjsa Nordjydere, og andre interesserede.
Jeg har tænkt på, om ikke der er interesse for et Byggemøde her oppe i den nordjyske? Om der er nogen som er interesseret i at låne pladsen ud, ellers har vi nemlig en stor stue i "det gamle hus", som vi nok godt vil kunne være ved. ![]() Bare for lige at høre, om der er interesse.. ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 27-September-2010 kl. 07:34 |
||
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
GlennGuldhammer ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja har tænkt på det samme, nu er vi jo ved at være nogle stykker her oppe nord på.
Er lidt spændt op her for tiden med nyt arbejde og næsten ny baby
![]() Så vil ikke love noget, men vil gerne kigge forbi hvis jeg har tid
|
||
Glenn Guldhammer
|
||
![]() |
||
Frederik.Normann ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
|
Jeg vil da gerne deltage .. det kommer nok bare lidt an på hvilken dato ;-)
|
||
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
||
![]() |
||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
|
Jeg er da glad for at der er nogle, og ja - det er bare et forslag. Endnu ingen som har sagt at det bliver næste uge - vil som skrevet, bare se om der er interesse .. Så må vi jo bare finde en tid, hvor det vil passe bedst ..
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Nicolaus.Jensen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 19-Maj-2010 Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 87 |
|
Hej, det lyder da super godt at der er nogle der vil lave et byggemøde her i Nordjylland. Så er det meget nemmere og hurtigere at komme afsted
![]() Nicolaus
|
||
Nicolaus Jensen
|
||
![]() |
||
|
Det kunne da være at det er noget man skulle overveje seriøst ?
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
|
Jeg har i flere år truet Carsten Thomsen med et byggemøde, men har endnu ikke taget mig sammen til at afholde et.
Men jeg er frisk hvis tidspunktet passer. |
||
Peter Aasholm
|
||
![]() |
||
|
Nu hvor jeg har mødt de føste her fra Byggepladen, vil jeg det igen. I giver mig en lillefinger - jeg tager hele hånden. Så jeg arrangere et byggemøde her i Borup (3 km. fra vrå). Gårdmand Thomsen, Aasholm brødrene og jeg snakkede lidt frem og tilbage, og kom frem til den konklussion at der er nok plads i "det gamle hus" (det stuehus vi brugte før vi byggede nyt) da jeg har et modelbanebord formet som et "U", så vi kan samtidig side mange derovre. Og hvis der bliver for koldt, tænder jeg bare for varmen.
Jeg vil lokke min far til at lege TAXI den dag, og hente eventuelle togpassagere fra vrå station, og køre dem til Pjaltenborg (Vores gård) tur/retur. ![]() Ps. til Carsten: Jeg tænker nok at min far vil give en lille rundvisning omkring på gården til vores veterantraktore .. ![]() Indtil videre satser jeg på en weekend i oktober - nok der hvor flest kan. |
||
|
||
![]() |
||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
|
Hmm nu skal jeg vist til at kigge på kortet. Hvor langt nordpå er vi?
Det kunne være, at jeg kunne lokkes til at køre her fra Midtjylland. - Og i så fald har jeg da et par pladser ledige i bilen.
![]() - HVIS datoen passer...
|
||
![]() |
||
|
vrå ligger 10 minutters kørsel fra brønderslev og 15 fra hjørring .. Lige midt imellen ..
![]() Hviv du kan have nogle med fra midtjylland, vil det joo bare være perfect! Datoen er endnu ikke fastlagt. (Copy past - så bliver det dem i beskeden nedenunder der får indflydelse på dato.) Jeg er interesseret: Martin Nygaard |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg har lige været ovre og kigge og vi kan godt være 10 der ovre .. Og sikkert også 15 hvis vi presser os sammen, men er det mon ikke også at være optimist, når det ligger så langt mod nord ?
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
Det lyder godt
![]() Alle tog på Vendsysselbanen stopper ved Vrå Station, både InterCity Lyn, InterCity togene og Regionaltogene. Så resten af landet er så heldig at have gode trafikforbindelser til Vrå City
![]()
Se, det lyder rigtig godt
![]() Og hvis jeg skal give dig en hånd med, med noget Technic-byggeri, så sig bare til, Martin.
Jeg har fri i weekenden 9.-10. oktober, så en af de to dage ville passe mig superfint.
Weekenden 2.-3. oktober ville derimod passe superdårligt, eftersom at jeg skal på arbejde, og at mit togkort udløber om fredagen og først gælder igen fra om mandagen. Så derfor vil jeg ikke kunne køre "gratis" med tog til Vrå i den weekend.
Jeg er interesseret:
Martin Nygaard Carsten B. Thomsen
Redigeret af Carsten.Thomsen - 27-September-2010 kl. 20:52 |
||
![]() |
||
|
- Jeg har 2 ubyggede technic sæt og får snart et 3. så jeg ved ikke om jeg tager mine små klodskasser med over, eller om jeg bygger et sæt. Jeg kunne nok godt finde på at fortsætte med mejetærskeren, da den sikkert ikke er færdig. ![]()
Så tror jeg at jeg indtil videre vil satse på den weekend. Hvis det passer dårligt med jer andre, så sig til ! ![]() Men jeg smutter i skole - see ya. |
||
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Frederik.Normann ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
|
Det lyder da bare super fint. 9-10 oktober lyder også fint i mine øre.
Jeg er interesseret: Martin Nygaard Carsten B. Thomsen Frederik A. Normann Pedersen |
||
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
||
![]() |
||
|
Edit: kan man ikke slette indlæg igen ?
![]() Jeg vil gerne have dette slettet.. Redigeret af Martin.Nygaard - 28-September-2010 kl. 07:22 |
||
|
||
![]() |
||
|
Okay - indtil vidre er vi 3, (+ måske nogle fra midtjylland - nu ser vi lige)
Og alle kan weekenden 9.-10. oktober, så hvad siger i til LØRDAG den 9. oktober? Og nu har jeg adrig været med til byggemøder før, men de starter omkring eftermiddagen og slutter aften, eller har jeg forstået det forkert? Altså vi har et kebeb hus, Byens café, Pizzaria - og kan måske også lokke noget hjemmelavet mad frem, så aftensmad skulle der være nok af, hvis det har interesse .. Hvad siger gæsterne ? ![]()
Det kunne også være en mulighed .. Jeg har bare en meget beskeden mængde LEGO Technic klodser. Og ikke så mange ens i de forskellige farver .. Men du må da hellere end gerne tage nogle med alligevel .. Jeg kigger lige på det .. ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Ole.Nordby ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
|
Hva gjør man på et byggemøde?
|
||
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
||
![]() |
||
|
man sidder sammen om snakker, hygger mens vi bygger med vores alle ynglings plastic: LEGO !
![]() Der er også nogle (Ambassadøren) der fx holder konkurrencer og aktioner, men det tror jeg ikke jeg vil rode mig i, da dette er første gang jeg holde det. Hvis ejg mangler noget, må andre byde ind. ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |