Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tjaaa... Weekendprojekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tjaaa... Weekendprojekt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tjaaa... Weekendprojekt
    Sendt: 21-Juni-2010 kl. 12:19
(Jeg har aldrig rigtig været så god til det med overskrifter... Wink)

Nåh men, året her på skolen lakker mod enden, øv bøv... Men vi har også fået rigtig meget ud af det Big smile
Her en af dagene i sidste uge var vi så heldige, at en af vores lærere holdt et "foredrag" om filmmusik og lydeffekter i film og reklamer. Sammen med en af sine venner, står vores lærer bag firmaet Addmusic & Addsound Wink
Dette inspirerede en af vores studieteknikere, og han fortalte mig at han godt kunne tænke sig at lave lyd til en animationsfilm, for det skal det hele jo laves helt fra bunden.
Jeg tænkte: "Det er lang tid siden jeg sidst har lavet en LEGO film, så det skal han da have lov til", og så gik jeg i gang med et lille weekendprojekt:
[FLASH WIDTH=640 HEIGHT=480]http://www.brickonbrick.dk/lydprojekt.3.swf[/FLASH]
Som i nok kan se, er der ikke rigtig nogen handling, men til gengæld sker der en masse, som kunne være sjovt at lave lyd til LOL
Lyd og musik mangler stadig, men det er postproduction, og det tager altid mega lang tid (hvis det da overhovedet bliver lavet Confused)

Redigeret af Anton.Wrisberg - 21-Juni-2010 kl. 14:45
Til top
Allan.Clausen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Maj-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 349
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 13:09
Hej Anton.
Super sej film du har lavet, og faktisk meget morsomt. LOL

Jeg har stor respekt for det du har lavet, for det tager sindssygt lang tid at lave, og der er sikkert mange " re-takes" inden den sidder helt i skabet.

Prøv at tjekke den tyske hjemmeside :http://www.legofussball.eu/
En anden måde at se højdepunkterne fra VM i Sydafrika.

Allan Clausen
Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 13:20
Respekt!!! Wink
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 13:40
"Den sad sku liiige i skabet" som pigen sagde i min søsters børn..

Hvor mange billeder har du taget?
-Rigtig flot og glidende overgange ..
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 14:47
Filmen er ligeså meget lavet for at jeg kunne teste nogle programmer og funktioner...
På det klip du ser her er der 24 fps (frames per second = billeder per sekund), i alt er der 1044 billeder i sekvensen ConfusedDead

Redigeret af Anton.Wrisberg - 21-Juni-2010 kl. 14:47
Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2009
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 15:55
Åh Anton, sjovt altså! Clap Håber søreme osse den får en lydside - før eller senere.
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5061
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 16:36
Hej Anton!

Fedt igen at se lidt film fra din hånd!

Personligt synes jeg at din animation er blevet meget bedre, og du når op på kanten af nogle af de bedste filmanimatører jeg har set! Elsker når "Brickfilms" har en animation der bare "glider" hvis du forstårWink
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 17:30
Super dejligt at se dig her igen Anton... og så endda med en rigtig lækker animation med flotte glidende bevægelser og praktisk talt uden hakker...Thumbs Up
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 18:07
Tak tak allesammen Embarrassed

Jeg synes faktisk også selv at den er ret lækker Big smile
Jeg har lige snakket med de 4 nederste på creditsene... De er alle i godt gang med tanker og idéer Big smile
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 18:28
Flot Anton - og dejligt at se dig tilbage i de aktives rækker...
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 19:19
Spændende og ja ... meget glidende i det

(det sagde hun også i går)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 08:04
Kanon godt lavet Anton, rigtig fedt at se noget fra din side igen.Clap

Overgangene er glidende, og det er det, der der gør sådan en film god.Wink
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 08:42
Dejlig blød animation - de ekstra FPS'er hjælper godt på udtrykket.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.079 sekunder.