Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lego Frihedsgudinden (3450)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lego Frihedsgudinden (3450)

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kim.Sixtus Se drop down
Knop
Knop

Medlem siden: 11-Juni-2010
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sixtus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lego Frihedsgudinden (3450)
    Sendt: 16-Juni-2010 kl. 14:21
Hej

Jeg søger et Lego Frihedsgudinden sæt, nummer 3450.

Hvis nogen har et liggende som de er interesseret i at sælge, må i meget gerne kontakte mig.
- Helst ubrugt og ubrudt emballage.

Mvh.
Kim Thomsen

Redigeret af Kim.Sixtus - 16-Februar-2013 kl. 19:32
Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 14:35

Jeg har desværre ikke en liggende, men bare lige for at give dig et fingerpeg om prisen, synes jeg, at du lige skal prøve at klikke her. Shocked
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Asger.Lindeblad Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Midtsjælland
Point: 1774
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Lindeblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 03:19

Redigeret af Asger.Lindeblad - 07-December-2024 kl. 16:56
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 08:07
Citat: Asger.Lindeblad Asger.Lindeblad skrev:

Jeg ville også gerne have en, men fandt den for dyr. Jeg købte derfor alle klodserne i løs vægt + samlevejledning på Bricklink. Det tog over et år og kostede over 5000 kr. Jeg havde ikke lige gennemskuet, at sand green farve er meget eftertragtet, og der er tre typer klodser, som kun har været brugt i sættet. Prisen på dem er derfor vanvittig høj. Bare lige til orientering, hvis andre skulle få den idé.....

Den ide har jeg også haft i mange år, men droppede den netop pga. prisen. Så gik jeg og overvejede om jeg skulle bygge den i hvid som i LL eller i dbgray som jeg havde rigeligt liggende af. -Den endte som grå, hvilket ikke ser helt tosset ud synes jeg. -virkelig en flot model. Ville ønske at LEGO lavede nogle flere af disse skulptures, så som feks. den lille havfrue, eller en rytterstatue i sand green...

Hilsen en som også gerne ville havde mere sand grøn Ouch
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Lindeblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 05:56

Redigeret af Asger.Lindeblad - 07-December-2024 kl. 17:03
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Januar-2004
Region: Sydsjælland
Point: 1440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 12:34

Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

Jeg ville også gerne have en, men fandt den for dyr. Jeg købte derfor alle klodserne i løs vægt + samlevejledning på Bricklink. Det tog over et år og kostede over 5000 kr. Jeg havde ikke lige gennemskuet, at sand green farve er meget eftertragtet, og der er tre typer klodser, som kun har været brugt i sættet. Prisen på dem er derfor vanvittig høj. Bare lige til orientering, hvis andre skulle få den idé.....

Den ide har jeg også haft i mange år, men droppede den netop pga. prisen. Så gik jeg og overvejede om jeg skulle bygge den i hvid som i LL eller i dbgray som jeg havde rigeligt liggende af. -Den endte som grå, hvilket ikke ser helt tosset ud synes jeg. -virkelig en flot model. Ville ønske at LEGO lavede nogle flere af disse skulptures, så som feks. den lille havfrue, eller en rytterstatue i sand green...

Hilsen en som også gerne ville havde mere sand grøn Ouch
Da jeg fandt ud af prisen på sand green, valgte jeg som supplement at samle klodser til den i DBG også. Har dog ikke fået den samlet endnu pga. plads- og tidsmangel. Der er bare én hage ved at samle den i DBG: Man kan ikke få brick 2x8 i DBG, som der skal bruges 130 af, så den skal substitueres (husk! man må kun bruge fremmedord, hvis man har en plausibel grundConfused). 2x8 skal altså erstattes af 2 stk 1x8 eller 2 stk 2x4 - alt efter klodsens placering og bæreevne i konstruktionen.
Der findes ellers 49 stk af de 2x8 DBG inden på bricklink, så mon ikke det er fra et nyt sæt der ikke er blevet langt ind endnu........
Verner Petersen

VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

Til top
Kim.Sixtus Se drop down
Knop
Knop

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sixtus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Juni-2010 kl. 19:41
Hej og tak for svarene.

Er godt klar over den ikke er helt billig, bricklink er faktisk det billigste jeg har set den indtil videre. Tror dog ikke jeg har mod på at begynde og bestille klodserne til den "enkeltvis".

Håber fortsat nogen skulle have et sæt liggende, eller må jeg bare tage besværet med told og pjat ved at bestille den i USA (:
Til top
Lisa Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lisa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 11:19
Jeg har lige set det sæt nyt på Bricklink
Til top
Jesper Zacho Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Zacho Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 03:13
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 05:00
Jeg håber da ikke, du får solgt til den pris! Det halve er vist mere i tråd med, hvad andre kan sælge den for: http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?S=3450-1

Og hvad mener du med: "emballagen er ubrudt --men der har været åbnet for æsken" - er den ubrudt eller ej?
Carsten.

Til top
Peter Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 14:55
Jeg har en på lager.
Til top
Kim.Sixtus Se drop down
Knop
Knop

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sixtus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 15:18
Hej Peter

Tak for dit svar.

Hvilken stand er sættet i? Har det været åbnet/samlet?
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 02:21

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:30
Adrian Perslow
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Lindeblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 04:38

Redigeret af Asger.Lindeblad - 10-December-2024 kl. 08:05
Til top
Peter Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 17:36
Æsken er uåbnet. 
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 19:46
Fedt - jeg blev nødt til lige at finde vejledningen på nettet, så jeg kan se hvad I savler over LOL sandgrøn er absolut mums !!

Jeg øver mig ellers lidt i smug med at modulere statuer/skulpturer udfra den type byggekoncept, mest fordi jeg har en p.... god idé, som jeg gerne engang vil have realiseret - og kun i hvid. Der må næsten findes elektroniske hjælpemidler til at regne noget af det ud.... eller er det bare the hard way Dead
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Marcus.Jørgensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 06-August-2010
Sted: Danmark
Point: 183
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marcus.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 09:32
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Fedt - jeg blev nødt til lige at finde vejledningen på nettet, så jeg kan se hvad I savler over LOL sandgrøn er absolut mums !!
Jeg øver mig ellers lidt i smug med at modulere statuer/skulpturer udfra den type byggekoncept, mest fordi jeg har en p.... god idé, som jeg gerne engang vil have realiseret - og kun i hvid. Der må næsten findes elektroniske hjælpemidler til at regne noget af det ud.... eller er det bare the hard way Dead

Der findes et program til at lave 3D modeller om til lego skulpture.

Jeg finder lige navnet...
Til top
Marcus.Jørgensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 06-August-2010
Sted: Danmark
Point: 183
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marcus.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 10:19
Citat: Marcus.Jørgensen Marcus.Jørgensen skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Der findes et program til at lave 3D modeller om til lego skulpture.Jeg finder lige navnet...

Fandt det: http://code.google/p/lsculpt
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 10:41
Der mangler lige .com
Til top
Kim.Andersen Se drop down
Panel
Panel

Region: Himmerland
Point: 1432
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 11:05
Citat: Peter Peter skrev:

Æsken er uåbnet. 
Hvad skal den koste?
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver."
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.047 sekunder.