![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Eventyrland |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2010 kl. 17:40 |
|
Avs har lige fået et puslespil hjem fra LEGO World... Tror det kommer til at vare længe inden Eventyrland igen åbner for publikum... En gaffeltruck igennem kasserne har ikke just været godt for byggeriet, men jeg håber da at jeg engang får gjort noget ved det så det igen kan komme frem i lyset... Lige nu bliver det godt nok ikke da jeg har taget udfordringen med ' lys i mørket ' til mig... Men det er en helt anden sag...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 02:41 |
|
Føj da
- nåh, men det er LEGO så det kan samles igen...Glæder mig at høre, at du også laver noget til "Lys i mørket" - lad os håbe der kommer flere, så vi kan lyse hele scenen op ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 02:52 |
|
Ej det var da ærgerligt Ina !
Og jeg fik ikke engang taget billeder af den på LW... Nåh, vi må håbe du får tid til at samle den igen en dag |
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 03:01 |
|
Det er sørme en trist nyhed
, men omvendt ser det ud til at jeg kunne
kvalificere mig til et job hos LEGO som chauffør.
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 10:39 |
|
Det må ikke være rart at åbne kassen, og se sin flotte MOC smadret.
Held og lykke med 'Lys i mørket' ideen.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |