Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vindervignetten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vindervignetten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ole.Mose Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 138
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Mose Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vindervignetten
    Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:15
Nu er jeg så trådt ind i de semi-profesionelle, vignetskaberes rækker.
Som ny udfolder i denne klassiske og ædle sportgren, vil jeg gerne vide lidt mere om reglerne.
Er vi underlagt de internationale dopingregler, eller gælder der specielle regler for os?

Hvem er det, man skal bestikke, (Det er nødvendigt) og hvor højt skal man op (kr.)?

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:21

Citat: Ole.Mose Ole.Mose skrev:

Hvem er det, man skal bestikke, (Det er nødvendigt) og hvor højt skal man op (kr.)?

Altså... Nu er Byggepladen jo en højt respektabel forening, hvor den slags under INGEN omstændigheder kunne finde sted... Jeg er forarget over sådanne helt utilstedelige insinuationer...

Men når det så er sagt - og her kan jeg jo kun tale for mig selv - så glæder jeg mig meget, til den nye Technic mobilkran og den nye Death Star kommer, Ole... Jeg glæder mig meget til de kommer med posten, Ole... Jeg tror, du forstår, hvor jeg vil hen? Ole, min ven...  

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Ole.Mose Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 17-Maj-2005
Point: 138
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Mose Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:31
Jeg hører dig - jeg hører dig. 
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2005 kl. 14:06

Der kunne måske være inspiration til at kreere en vindervignet at hente i denne BrickLink folder.

Eller her og her.

Her er en, der rager lidt ud over bundpladen, må man vist sige.

BrickLink mangler der i hvert fald ikke eksempler.

Måske skulle man prøve selv... Hmmm.

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2005 kl. 20:52
Citér Måske skulle man prøve selv... Hmmm.
  Bare se at komme igang. Det er faktisk ret sjovt og så har man hurtigt et resultat
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:36

Her er der måske lidt mere inspiration.

Blandt andet er der denne bar. Glassene ser helt ærligt noget overdimensioneret ud til minifigs - men hvad... så kan de jo få sig en ordentlig blæser på  .

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:46
Der er bare ikke så meget H.C.Andersen over det
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.102 sekunder.