![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lidt moonbase |
Besvar
|
| Forfatter | |
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lidt moonbaseSendt: 26-Januar-2010 kl. 07:41 |
|
Hej så er min del af moonbaselayoutet, endelig, ved at være klar. Her er nogle billeder, bemærk at jeg kan ikke have det hele oppe på en gang, så noget af det mangler på nogle af billederne
Hangar
Et "alien skib"
krystal mine
Space hotel Før nogen skyder mig, så ja det er sidste kapitel i et længere forløb, hvor jeg har arbejdet med en minebase.Så nogle af elementerne har været vist i tidligere udgaver. Men alle er om- og udbyggede
Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 14:25 |
|
Det ser rigtig flot ud.
Det lille tan-farvede køretøj på første billede ligner dog noget fra et gammelt SW-sæt? |
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 17:00 |
|
Godt set, Det er der oplægget til den er taget Mange hilsner Henning M.
|
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 18:08 |
|
det er da helt suverænt! - normalt er jeg ikke meget for Mars-missioner og månelandinger, men som legomodel set det rigtig rigtig flot ud!
Jeg glæder mig meget til at se det hele på LW :) |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 09:03 |
|
Godt lavet .. Jeg er heller ikke, som Kenneth, så meget for mars og moonbase tingelinger, men - det ser dsa ganske godt ud ..
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 18:22 |
|
Kan rigtig godt lide Krystal Minen... det' jo ligefør at der går helt RockRaiders i den
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |