![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Arbejdsbiler med lad |
Besvar
|
| Forfatter | |
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Arbejdsbiler med ladSendt: 15-November-2009 kl. 09:30 |
|
Her er et par arbejdsbiler: En med lad, og en med lad, mandskabskabine og kran:
|
|
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2009 kl. 17:31 |
|
Flot, de ligner da i hvert fald arbejdsbiler. Jeg kan godt lide, at de er næsten ens, og så alligevel ikke helt
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2009 kl. 17:34 |
|
Fine biler... Kan rigtig godt li' kranen...Kan du lige vise os et billede af monteringen af den... ?
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2009 kl. 15:56 |
|
Her er kranen:
Og så er der kommet en autotransporter i serien:
Og her med en veteranbil:
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2009 kl. 17:13 |
|
De er altså bare - OK - de der biler du laver
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2009 kl. 17:05 |
|
Din transporter kunne vel også være til en gravemaskine, ller andet mindre entrepenør maskine? Men ellers fine modeller. |
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2009 kl. 17:40 |
|
Her er et par eksempler:
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2009 kl. 17:47 |
|
Den røde gravemaskine er flot, næste lidt mere spuki, men det er vel en græsslåmaskine?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2009 kl. 18:04 |
|
Ja det er et forsøg på at lave en plæneklipper som ligner denne:
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2009 kl. 15:26 |
|
De er yderst vellykkede dine biler
. Jeg formoder at du har været inspireret af Ivecos lad/kassebiler?
|
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2009 kl. 17:02 |
|
Ja nu er overskriften jo arbejdsbiler med lad, men her er et par uundværlige kassevogne. Nu er jeg på ingen måde vild med stickers, klistermærker eller hvad de nu kaldes. Det er bøvlet at montere, sidder nemt skævt, tåler ikke altid vask og dækker de flere klodser, går det ofte galt, når man skiller projektet ad. Heldigvis har lego lavet en klods, som skriger på at sidde på en kassevogn. Bilerne er lavet efter samme princip, som ovennævnte biler.
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2009 kl. 17:25 |
|
Super lækre kassevogne du her har fået MOC'et sammen Claus... Kan afgjort ikke udelukkes at jeg selv får lyst til at lave sådan en en af dagene...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2009 kl. 17:37 |
|
De er bare vildt fede.
Man får helt lyst til at selv bygge en masse biler
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-November-2009 kl. 11:30 |
|
De er altså bare flotte Claus.
Meget flot brug af klodserne med logoer på.
|
|
![]() |
|
Kim.Gammeltoft
Plade
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 75 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-November-2009 kl. 17:03 |
|
Det ser godt ud med alle vognene men skal der gives lidt kritik så er det at
på kassevognene så er det at blinklysene bagpå bør sidde yderst ;-) Ellers Thumps up! KImosan |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |