![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus - 071109 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Århus - 071109Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 11:57 |
|
Så er der allerede indkaldt til næste byggemøde. Det bliver den 7. november i LEGO-butikken (eller hvad den nu hedder på det tidspunkt).
Det var en god kage vi fik i dag. Skal vi gøre det til et fast indslag? Nogen der er frisk på at bage lidt mundgodt?
Kommer: Allan Johansen |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 10:31 |
|
Kommer:
Allan Johansen Anders Flyndersøe (medbringer kage) |
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-September-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1866 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:28 |
|
Kommer:
Allan Johansen Anders Flyndersøe (medbringer kage) Johnny Sørensen Sandra Almeida |
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
*****At være eller ikke at have***** |
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-September-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1866 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2009 kl. 17:51 |
|
Vil lige høre med den lille tilslutning om vi stadigvæk afholder byggemøde på Lørdag
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2009 kl. 04:00 |
|
Kommer: Jan Sørensen
--- Jan |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2009 kl. 05:51 |
|
Hej Beklager at jeg ikke kan komme men vi har været nødt til at lægge en spejdertur denne weekend. håber at I får en god dag. Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2009 kl. 07:49 |
|
Hejsa.
Jeg vil også lige sige, at jeg ikke møder op denne gang. Som jeg også sagde ved sidste (og første) byggemøde, kommer jeg ikke hver gang, men jeg vil da satse på måske 4-6 gange om året. Men jeg vil ønske en god dag til i andre. Næste gang jeg kommer med, skal jeg nok tage kameraet med igen.
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2009 kl. 08:14 |
|
Kommer:
Allan Johansen Anders Flyndersøe (medbringer kage) Johnny Sørensen Sandra Almeida Jan Sørensen Gert Hansen ... skal til Århus lørdag alligevel. Der er jo regionsfinaler i FIRST LEGO League. |
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2009 kl. 15:07 |
|
og hvad tidspunkt på dagen mødes vi så der ?
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2009 kl. 17:26 |
|
Jeg må nok melde afbud. De sidste par uge har jeg hostet og hakket en del og her til aften er snottet så begyndt at flyde... Håber ikke at det er den berømte/berygtede svine influenza, men under alle omstændigheder er der ingen grund til at jeg smitter jer alle sammen... |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2009 kl. 18:11 |
|
God bedring Allan
Vi byggede fra 10-14 sidste gang. |
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |