Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Redskaber til Technic Traktorer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Redskaber til Technic Traktorer

Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 09:05

Det ene eksemplar af de ovennævnte to JF-Stoll triple-slåmaskiner til JF-Stoll var med i JF-Stoll's personaleblad i december 2008 - og er også med i en lille artikel på www.jf-stoll.com:

I artiklen reklameres der for www.byggepladen.dk 

Samme artikel på engelsk.

Til top
Dan.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 03-Januar-2008
Point: 766
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 10:38
Hej Carsten !

som jeg har nævnt tidligere er dine modeller
utrolig flotte og funktions dygtige, men der mangler en ting i
din flotte samling . Nemlig en rigtig JF maskine fra dengang det var JF !

JF
Mejetærsker

Se det ER kram fra en glemt tid .
Dan Olsen   I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
Til top
Morten.Øberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-November-2007
Point: 904
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 14:46

Stort tillykke

Rigtig flotte modeller  

Lækkert med "bestillingsarbejde" Men det er jo også guf du laver

Morten Øberg
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:54

Tak for de pæne ord

Jeg var faktisk også rigtig glad for resultatet - og jeg byggede jo som bekendt også et eksemplar til mig selv, dvs. til Dieselund Maskinstation.

Jeg håber at jeg i den nærmeste fremtid vil kunne præsentere flere nye redskaber - blandt andet:

- en Welger AP630 småballepresser til min Lydersen/HE-VA/Mullerup/Egebjerg-lignende ballevogn, som kan ses i denne tråd

- en SMS opklappelig græstromle

- Pöttinger Jumbo eller Combi snittevogn

- Kongskilde Demeter Drill Jet D4608

- Danfoil Marksprøjte

- JF Staldgødningsspreder

- New Holland 4820S Midiballepresser

- Fasterholt FM76 vandingsmaskine

- Kverneland tallerkenharve med opklap

- Fransgaard græsrive

- m.m.

Citat: Dan.Olsen Dan.Olsen skrev:

...en rigtig JF maskine fra dengang det var JF !

JF
Mejetærsker

Se det ER kram fra en glemt tid.

Jep, det er helt bestemt fine sager

Jeg skal dog først have fundet ud af at lave en MF26, som passer til Technic traktorerne mht. størrelse og funktioner - og så kunne det jo være at jeg burde overveje at bygge sådan en JF mejetærsker til den.

Tak for forslaget

Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 15:07

Nøjjj....

Glæder mig til og se din pöttinger snittevogn.

og din Marksprøjte, også selv om jeg er økolog

Mads Møller Pedersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 16:27

Så har Dieselund Maskinstation fået sig en halvbugseret Kuhn FC 353 GC kombihøster med fingercrimper (som også blev omtalt her).

Kombihøsteren anvendes til skårlægning (og samtidig skårbehandling) af grøntafgrøder, som efter tørring enten skal presses eller også finsnittes og ensileres.

Maskinen bruges også til skårlægning af frøafgrøder (f.eks. rajgræs), der efter tørring skal tærskes (ved hjælp af en mejetærsker). Her skal afgrøden naturligvis ikke skårbehandles, så derfor udkobles crimpervalsen (dette er dog ikke muligt på modellen).

Kuhn FC 353 GC fås også med båndudstyr til sammenlægning af skår, men Dieselund Maskinstation klarer sig fint uden. For ved istedet at "nøjes" med at indstille skårskærmene rigtigt, så kan man tilnærmelsesvis lægge to skår sammen, sådan at de ligger som to tætliggende strenge, og finsnitteren eller mejetærskeren kan således samle begge strenge op i samme "mundfuld" (hvis ellers finsnitterens/mejetærskerens pick-up er bred nok).

Modellen har skivebjælke med 6 skiveskær, samt crimpervalse med fritsvingende crimperfingre, og agterude er der indstillelige skårskærme.

Skiveskærene og crimpervalsen snurrer lystigt rundt, når slåmaskindelen er sænket - denne hæves og sænkes ved hjælp af to små Pneumatic-cylindre.

I sænket position (arbejdsstilling) kan slåmaskindelen frit bevæge sig op og ned, så den kan følge ujævnhederne i terrænet. De to små Pneuamtic-cylindre skånes samtidig mod stød og slag.

Slåmaskindelen kører på to små hjul, hvoraf det ene trækker skiveskærene og det andet trækker crimpervalsen.

Når slåmaskinen hæves, kobles begge funktioner derved ud. Derved undgås at skulle bruge traktorens PTO eller kombihøsterens kørehjul til at drive disse funktioner.

Ved hjælp af en af de "nye" aktuatorer indstilles kombihøsteren til at være centreret eller at køre enten på den ene eller den anden side af traktoren.

Forrest er der støtteben til brug ved parkering, og i tilkoblingen indgår som altid 1x2 gummiliftarms.

Trods sit lidt "luftige" udseende, så blev modellen daaaajligt solid.

Der mangler endnu decals, og dertil en skårdug agterude. Sådan en skårdug må jeg have syet ved lejlighed. Først skal jeg lige finde ud af hvordan den overhovedet kan sættes fast på modellen.

Kombihøsteren ses her på slæb efter min nye John Deere 2140:

I transportstilling centreres kombihøsteren, slåmaskinen hæves og skårskærmene slås ind:

Billedet, der inspirerede mig, er fra min "bibel", nemlig den føromtalte og meget flotte bog Markens Maskiner af Svend Aage Hvam (Landbrugsforlaget 2004):

Forbilledet ses her forfra, hvor det er igang med at tygge sig igennem nogle friske "grøntsager":

Der kan læses lidt om forbilledet på Kuhn's hjemmeside.

For en gangs skyld indgår der ingen "hjemmesløjd" i modellen, i form af "tilpassede" dimsedutter.

Alle grå dele er nygrå.

Totalvægten blev 497 gram.

Link til hele mappen her.

Link til hele redskabsmappen her.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2009 kl. 17:16

Så har Dieselund Maskinstation allerede været på indkøb i Technic værkstedet igen.

Denne gang blev det til en BIGAB 7-10 lignende kroghejsvogn med tilhørende lad:

Kroghejsvogne ses ofte hos entreprenører, men hos Dieselund Maskinstation skal den nok komme til nytte i forbindelse med transport af bl.a. materiel og containere med udsæd eller afgrøder.

To trykluftcylindre står via liftarmsmekanik for vognens hæve/sænke-funktion.

Min Renault-traktor leverer her luft til en demonstration:

Sænke:

Hæve:

Ligesom forbilledet har vognen udover hæve/sænke-funktion også en tippe-funktion:

Der omstilles mellem hæve/sænke-funktion og tippe-funktion ved hjælp af de gule stop-pins, som kan ses på det øverste billede og på billedet nedenunder:

Øverste stop-pins ude + nederste stop-pins inde = hæve/sænke-funktion

Øverste stop-pins inde + nederste stop-pins ude = tippe-funktion

Bogien er opbygget på samme måde som på mine øvrige bogievogne, dvs. med balancearme, og den blev ligesom resten af vognen daaaajligt solid.

Forrest er der støtteben til parkering, og som altid indgår der 1x2 gummiliftarms i tilkoblingen.

En Pneumatic-cylinder med en noget længere slaglængde kunne have gjort modellen noget mere virkelighedstro (og nej, den gamle 64 mm cylinder kan desværre ikke bruges...).

Forbilledets funktioner er vist her:

Der kan læses om forbilledet på AS Fors MW's hjemmeside.

Ladet er yderst simpelt, og det kan ses her:

Når jeg får fat i flere af de nye daaaaajlige 5x11 Technic-paneler, så skal der laves en korntæt container. Så bliver det spændende at se, om kroghejsvognen kan løfte det.

Der indgår heller ingen "hjemmesløjd" i denne model, i form af "tilpassede" dimsedutter.

Alle grå dele er nygrå - undtagen ladets 16x32 baseplate (den fås indtil videre kun i gammelgrå).

Totalvægten blev 414 gram.

Dertil kommer ladet, som vejer 99 gram.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 16:38
Citat: Carsten.Liftarm Carsten.Liftarm skrev:

Det ene eksemplar af de ovennævnte to JF-Stoll triple-slåmaskiner til JF-Stoll var med i JF-Stoll's personaleblad i december 2008 - og er også med i en lille artikel på www.jf-stoll.com:

I artiklen reklameres der for www.byggepladen.dk 

Samme artikel på engelsk.

Så spøger JF-Stoll modellen igen - denne gang i Norge's land

JF trippelslåmaskin som Lego modell

Det er jo kjempe greit!

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 13:05

Til at jævne sine græsmarker med, så kreaturerne ikke skal vade alt for meget rundt i muldvarpeskud og græstuer, har Gårdmand Thomsens lille bedrift fået leveret en lille simpel græsmarkstromle fra Technic-værkstedet.

Se, det er jo højteknologi, når det er bedst...

Ved jævnlig tromling af græsmarken opretholdes jordens kapillærvirkning desuden også.

Typen kaldes af gode grunde ofte for Agerskov-tromlen - men fremstilles idag af Byggebjerg Beton.

For ikke at fylde for meget, så parkeres denne type tromle ofte således.

Jeg håbede at der fandtes nogle Znap-dele, som der kunne bygges en simpel ramme af, men det endte med at blive til ren liftarmsfræs.

Som altid indgår der 1 x 2 gummi-liftarms i tilkoblingen.

Alle grå dele er nygrå.

Samlet vægt blev 267 gram.

Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 13:13

Enkelt og funktionelt

også er det jo også en lokal "opfindelse", Agerskov kun ligger 20 km fra mig.

Er det bare mig eller har du fået læseferie?

Mads Møller Pedersen
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 15:06

Wow, du kan da det der teknik var.

Det må jeg sige. Flot bygget.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 20:39

På denne stille nattevagt kan der vist godt lige blive tid til at vise Dieselund Maskinstations seneste anskaffelse frem, nemlig en Gremo dumpervogns-lignende vogn, som efter at have aftjent sin "værnepligt" hos en entreprenør nok skulle kunne gøre nytte indenfor landbruget, f.eks. i forbindelse med transport af roer, jord, marksten og andet løsgods i bulk-form.

Som det ses er ladet fra minifig-dumperen #7344 og er dermed måske en anelse for "bette".

Ladet tippes ved hjælp af en enkelt 48 mm cylinder, og på denne model er det uden brug af vægtstangsprincippet. Meeeen ladet er ikke tungere end at det nok kan gå an.

Som det ses er modellen yderst simpel - og tilmed daaaaaaaajligt solid.

Og ved brug af #52045-ladet, frem for at stykke et lad sammen af diverse Technic-dimsedutter, så fås en tipvogn som rent faktisk også kan bruges til noget.

Det var ikke let at finde billeder på nettet af det rette forbillede - meeeen denne vogn kommer vist ret tæt på:

Et mere vellignende forbillede for modellen kan ses på en gård i Dvergetved udenfor Kvissel, vest for Frashawn. Vognen kan ses fra toget, når det passerer førnævnte Dvergetved City.

Jeg håber at få mulighed for at tage et billede af den eller en tilsvarende vogn en dag.

Alle grå dele er nygrå.

Totalvægten blev 293 gram.

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 20:50

Carsten - for første gang i vores bekendtskab - der vil jeg gå direkte til stålet og sige, at denne gang - der har du altså begået en øje-bæ...

Du er sgu for god til at bruge sådan en gang kina-klon-klon... Den "klods" burde aldrig være kommet længere end til designerens allerførste skitser... Det kan du altså gøre bedre, gamle dreng...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 21:04

Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

Carsten - for første gang i vores bekendtskab - der vil jeg gå direkte til stålet og sige, at denne gang - der har du altså begået en øje-bæ...

Du er sgu for god til at bruge sådan en gang kina-klon-klon... Den "klods" burde aldrig være kommet længere end til designerens allerførste skitser... Det kan du altså gøre bedre, gamle dreng...

Jeg synes ellers at dette lad er en herlig "klods" - en dejlig omgang Polycarbonat, som det er næsten umuligt at ødelægge, og som kan bygges sammen med Technic og som kan fås til en OK pris på BrickLink.

Ladet er for mig at se et super alternativ, i stedet for at bruge 75 af sine dyrebare gule liftarms og dertil gule Technic-paneler, til at lave et hjemmelavet lad ud af, eller i stedet for at stable et blytungt lad sammen af knop-klodser.

Og i ingen af tilfældene ville et sådant lad blive ligeså vellignende - og der skal bruges mindst 2 eller 2 x 2 Pneumatic-cylindre for at kunne tippe det.

Hmmm, så tør jeg måske næsten ikke at nævne, at jeg også har brugt dette herlige lad til en Hydrema 912D selvkørende dumper, som jeg måske viser billeder af i den nærmeste fremtid  

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 05:45

Vi lever jo heldigvis i en fri verden, så på Dieselund kan de godt bruge den slags klodser, hvis de lyster - men brug af dét stykke plastic, det får altså ikke klokkerne til at ringe hos mig... Der er en del mere wow-faktor i, når du bygger fra bunden - og det ved vi jo, at du mestrer til fulde...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 20:03

Allerede i foråret i år rustede Dieselund Maskinstation sig til en evt. kommende snevinter ved at anskaffe en sneplov á la Præstbro type PU eller PUV.

I foråret fik jeg nemlig fingrene i en #8943 Bionicle T9 Axalara, hvor nogle af de nye herlige Technic paneler indgår i. Og de kan jo bruges til lidt af hvert.

Ligesom på forbilledet kan skovlbladene indstilles på forskellige måder, dvs. som spidsplov, venstrestillet eller højrestillet, og på modellen kan de også indstilles således, at ploven kan bruges som dozerblad, f.eks. til brug ved udjævning og sammenpresning af ensilagestakken.

Som altid er der gået nogle prototyper forud, og i forhold til disse er denne "endelige" model meget simplificeret - men stadig med samme funktionalitet. Tit&ofte er det sådan, at det enkle er det sværeste at lave - og når man ser det færdige simple resultat, så kan det godt være svært at fatte, at der forudgående skulle arbejdes i så lang tid for at finde frem til de allersimpleste løsninger, som bagefter forekommer indlysende. Men sådan er der jo så meget... .

Men dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer. Det vil jeg tage fat på ved en evt. revision engang.

Som det ses, så er ploven "affjedret", og det ved hjælp 1x2 "gummiliftarme", som er super anvendelige til mange formål.

Så hvis ploven støder ind i noget, så giver gummiophænget efter.

Muligvis burde indstillingsmekanismen også laves således at den også kan give efter - men det kan være at det bliver en del af en kommende evt. revision.

Eftersom at sneplove af naturlige årsager mest bruges i den mørke tid, så er modellen desuden forsynet med et par lygter.

Når jeg får fingrene i nogle af de andre nye Technic paneler (bl.a. fra #8258), så bliver plovens yderste paneler udskiftet, så ploven bliver lidt smallere og derved vil passe bedre til traktorens bredde.

Forbilledet er som nævnt fra Præstbro Maskiner A/S i Dronninglund her i Vendsyssel, og det ses her monteret på en Landini-traktor, og nedenunder på en (vistnok) Valmet (?).

Alle grå dele er nygrå.

Totalvægten blev 112 gram.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 22:10

På denne stille nattevagt kunne jeg jo lige vise Dieselund Maskinstation's seneste anskaffelse frem.

Til denne høstsæson, som for de flest kornsorters vedkommende snart er vel overstået, har Dieselund Maskinstation investeret i en tidligere lastvognstipvogn med korntæt lad, til brug ved frakørsel fra marken, når denne mejes så lysteligt.

Undervognen er en forsimplet udgave af undervognen til anhængeren til DLG Scania'en.

Tippeanordningen med de to 48 mm Pneumatic-cylindre er derfor ganske og aldeles magen til, og vognen er ligesom DLG-anhængeren nogenlunde terrængående.

Både undervogn og lad blev i det hele taget daaaajligt solide.

Selvom vægtstangsprincippet ikke er brugt her, så formår de to cylindre alligevel at løfte ladet - sålænge det er tomt...

Som det kan ses, så indgår der 32 af de nye flade 5 x 11 Technic Paneler og to stk. af de nye 3 x 11 Technic Paneler.

De nye paneler er geniale - og det er lige nøjagtigt sådan, at Technic panelerne burde have været lavet helt fra starten af.

I stedet for at være en "pyntedel", så kan panelerne nu i højere grad indgå i konstruktionen som en bærende del. Herligt-herligt.

Bagklappen låses ved hjælp af de to 3L aksler med stop (og med gul 1/2 bøsning på).

Et passende forbillede finder man tit & ofte på deres gamle dage stående "ude bagved" på mange gårde rundt omkring, efter at de i en årrække har aftjent deres "værnepligt" hos en af landets mange vognmænd.

Måske følger engang en tandem-trailer (kærre) med tiplad - ligeledes en aflagt lastvognsanhænger - og som denne 6-hjulede tipvogn kunne spændes efter.

Alle grå dele er nygrå.

Totelvægten blev 1067 gram

Heraf vejer det aftagelige lad 552 gram

Og undervognen vejer derved 515 gram.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 19:39

Dieselund Maskinstation har på det senste også anskaffet sig en lille simpel tankvogn til dieselolie, så det nu er muligt at tage en "madpakke" med sig ud i marken, når det går løs med f.eks. høst eller pløjning.

Den er forsynet med pumpe på toppen af tanken, og akslerne er pendulophængte, så vognen er nogenlunde terrængående.

Forbilledet er amerikansk - meeeen vognen kunne for så vidt også have været smedet sammen af den lokale landsbysmed eller være lavet på en større maskinstations eget værksted af forhåndenværende materialer.

Alle grå dele er nygrå.

Totalvægten blev 455 gram.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 19:44

Med denne nye vejhøvl kan Dieselund Maskinstation nu tilbyde afretning af grus- og jordveje rundt omkring i sognet.

Sådan en bugseret vejhøvl er jo en yderst simpel indretning, og vel især denne model, hvor trækstangen (stjerten) ikke er udstyret med hæve/sænke funktion.

Undervejs i byggeriet fandt jeg frem til yderligere liftarmsgeometri, som "gik op", uden at noget sidder i spænd, nemlig "trekanten" ved trækstangen:

(Nogle øvrige liftarmskombinationer kan ses i min mappe med LiftArt).

Også i denne model indgår et af de nye geniale Technic paneler, nemlig det flade 5 x 11 Technic panel, som her udgør bunden af stenkassen midtpå.

Forbilledet for Dieselund Maskinstations nye vejhøvl er en Eminent Pro, som her er kommet "på græs".

Alle grå dele er nygrå.

Totalvægten blev 292 gram.

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8417
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 07:44
Du bliver bare ved og ved! SKØNT!
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-?
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-?
Klodsfest 2024, Hvalsø
Klodsfest 2025, Thisted
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.105 sekunder.