![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
HOTEL PARKEN (hvad er det mon??? ) |
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | |
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 07:06 |
|
Tak skal i have alle sammen, syntes lige i fortjener hele histoien på Hotel Parken
altså det startede med at jeg skulle bygge et kæmpe stort luksus hus til 400.000.000 kroner fra malorka ( fra hammerslag DR1, man kan stadigvæk se klippet der inde hvis nogen skulle have lyst til det)men jeg kunne hurtigt se at jeg overhovedet ikke havde nok hvide klodser, til huset bare, og da det jo er sparetider blev den ide ikke til noget... så jeg satte hovedet i blød, og kom så frem til at jeg ville lave noget ligne et bed and breakfast, ligesom "min italienske drøm", ...og jeg byggede vidre på den ide indtil at jeg ligesom opdaggede at jeg var kørt tør for mørke grå klodser, så jeg måtte lede i mine 2 rode kasser ( som kun er en i dag, hehe ) fandt heldigvis en hel del...og kunne bygge lidt igen ... men har også været i LEGOLAND og få tanket op med klodser min søster havde konfirmation d 8. maj , så havde man en dealline at det hele skulle være færdigt til hendes konfirmation... skal lige siges at jeg startede med hele projektet i marts... og det blev selvfølgelig lige præcis udstillingsklar til d 8. maj. og det var en rigtig god dag, der var også mange gode kommentare,
Er jo så blevet træt af at gå og kigge på det samme...og har jo siden hen lavet om på det så det se ud som det gør i dag , og når jeg jo har bygget det i niveau på en højde af 11 til 12 klodser højt, og så stor en flade... har jeg "lånt" min søsters LEGO SKALA plader , de er jo ret store hehe så har brugt 3 af dem til at hæve midter delen op i den rigtig højde ...
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at deltage i Skærbæk , og vise HOTEL Parken frem men hvornår er det nu lige foregår hehe
Folk har bare ingen respekt for andres arbejde
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 07:26 |
|
|
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 07:29 |
|
LEGO Fan Weekend i Skærbæk forgår den 25. - 27. September 2009. Hvis du vil have den med i By-Layoutet skal du tildmelde inde under tråden Tilmeldning til Bylayout under Skærbæk 2009 (se link). |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2009 kl. 05:54 |
|
Nå det ser ud til at det må blive en anden gang Skærbæk ... når man bor i Frederikshavn i nordjylland, bliver der altså for langt for mig
hmm
Men har nu frisket min opkørsel til Hotel Parken lidt op og lidt bredere... men nu har jeg så foået et lille problem ... pladsen (se pilen) hvad skal der være der ?? nogen der kan hjælpe mig...
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Kim.Andersen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1432 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2009 kl. 06:19 |
|
Et bjerg, Et springvand, en kiosk, cykelskur, p-plads.
|
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2009 kl. 06:45 |
|
Hej Kim ja hehe syntes godt om ... et bjerg et springvand og en kiosk... så laver man en kiosk med bagvæg som et bjerg og så et springvand med borde og stole hehe så et slags mål på toppen ;) og i kiosken sælger de drikke vare og souvenir's med udspringet .. tak for ide'en
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 16:46 |
|
Så går det igen godt for Hotel Parken
... der har været et stort overskud i budgetet og det har medført en stigende interasse for byen, ved for af Filerimos.
Især for byens tidligere biograf, som nu et flyttet til nye og bedre lokaler i Hotel Parken der er også kommet flere værelse til hotelets gæster... dvs at jeg har været på indkøb inde på PAB. på legos hjemmeside se billeder... der kommer flere
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 16:48 |
|
men nu er Hotel Parken dog blevet en lidt rodet tilstand... men det skal der jo ogsåm være plads til når man bygger
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 16:51 |
|
her ses så den nye facade til biografen
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 16:53 |
|
her ses det så bagfra
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 16:55 |
|
er bare kommet i tvivl med taget til den nye tilbygning tror til bliver for stort ... ved ikke om det så skal være fladt tag eller knap så højt hhe
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 17:05 |
|
Hvad med at lave en mini golf bane
|
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 18:52 |
|
Kanon idé med krusene hængt op som på de smarte caféer!! Du bliver ved med at overraske med gode detaljer! ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jens.Thullesen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 115 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2009 kl. 19:40 |
|
hold da helt fest et fedt setup.
Jeg håber at min søn på 7 kan få blod på tanden ved at se hvad du har bedrevet. Jeg selv er meget imponeret, og vil straks bearbejde min kone til et permanent opstillet setup. Det er meget flot. Tillykke. Jens |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2009 kl. 17:07 |
|
"Hvad med at lave en mini golf bane"
altså på taget ?? hvis ja ... så kan det da altid prøves ... og det gør jeg ...
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2009 kl. 17:36 |
|
FEDT det glæder jeg mig til at se |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2009 kl. 16:13 |
|
har nu prøvet at bygge den der mini golf bane men syntes ligenom ikke den passer ind... så derfor laver jeg en bowling bane
elller prøver hehe
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:04 |
|
Så er den store gennemrenovering ved at være slut... og Hotel Parken ståler igen med alle sine seværdigheder.
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:05 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:10 |
|
Som i kan se er fortorvet blevet bredere, jeg har fundet en løsning på pladsen ;) der er kommet toiletter og pakeringspladser...
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |