![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
V8 Hot rod motor |
Besvar
|
| Forfatter | |
H.K.Christensen
Flise
Medlem siden: 06-April-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 17 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: V8 Hot rod motorSendt: 08-April-2009 kl. 08:04 |
|
Her er så min første MOC her på siden, det er ikke den helt vilde, men man skal jo starte et sted
Det er så mit forsøg på at bygge en lidt mere autentisk udseende v8 motor... Den kommer senere til at spille en vigtig rolle i en Hot rod jeg er ved at bygge... |
|
![]() |
|
Christian.Velin
Klods
Medlem siden: 13-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2009 kl. 08:10 |
|
Cool! Ser sgu godt ud - Den kunne godt ligne noget der kunne lave lidt V8-larm (hvis den ikke lige var af plastic, altså). Så mangler du bare lige resten af bilen...
|
|
|
Christian Velin
|
|
![]() |
|
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2009 kl. 08:57 |
|
Øj det bliver en monsterbil hvis du bygger en bil til den Men den er også cool bare i sig selv! |
|
![]() |
|
H.K.Christensen
Flise
Medlem siden: 06-April-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 17 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2009 kl. 09:19 |
Det bliver en ret voldsom bil |
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2009 kl. 16:28 |
|
Wauu Henrik - Det ser da sejt ud. Du har fat i nogle super gode detaljer og jeg glæder mig personligt til at se mere fra din hånd.
Respekt Sus
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |