![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
BIG Blue ! |
Besvar
|
| Forfatter | |
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: BIG Blue !Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:33 |
|
Så er der sluppet en ny kreation ud af de hellige haller,
jeg kalder den Big blue. Den er fuld funktions dygtig, bagpå sidder der 3 stk polskiftere til de 3 motore. Men se den på Mocpages og giv mig jeres kommentare, lige en ting mere (den er til Carsten liftarm) hvis du kigger efter så har jeg brugt liftarms denne gang .
|
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:53 |
|
Er det bare mig eller ser skovlen lille ud ?!? Resten ser for utrænede Technic øjne fino ud |
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2009 kl. 08:02 |
|
Hej Per !
Ja det er rigtigt at skovlen er lidt for lille, men jeg regner med at den bliver udskiftet med tiden og jeg vil nok lave en slags lynskift til forskellige skovle og andet udstyr . |
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 13:17 |
|
Så har jeg lavet et par ændringer på BIG Blue (efter Per's gode råd) blandt
andet et lynkoblings beslag, sådan at den kan bruge STØRRE skovle og andet udstyr. Ligger nogle billeder op i løbet af weekenden . |
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |