Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 3-spors Remise
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3-spors Remise

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jan.Aagaard Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 32
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Aagaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 3-spors Remise
    Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:30
Den sidste dag af juleferien blev brugt på LEGO-nørderi, og nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at tage nogle billeder og lægge dem op her.

Bygget i løbet af en dags tid. Ideer til små detaljer og andet er velkomne, selvom der nok ikke rigtig er plads til så meget mere

Overblik

/Jan
Til top
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Region: Himmerland
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:54

Hej Jan.

Det ser ikke så tosset ud. Jeg kan specielt godt li manden der kommer med værktøjet på sækkevognen. Det er jo lige før han burde være iført lægeuniform med den orden værktøjet er i

Og manden der vasker tog er tydeligvis heller ikke tilfreds med sit job.

At dømme ud fra farven på væggene så er det Deutsche Bahn der har hjemsted i din remise

Nå, lidt konstruktiv kritik. Hvis jeg var dig (og havde tiles til det) ville jeg dække gulvet med grå og sorte tiles.

Og så skal du da ha en portal eller travers kran i dit værksted

Peter Aasholm
Til top
Kim.Andersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 1432
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:54
Den er meget fin, masser af og små gode detaljer.. Super..
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver."
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Vestjylland
Point: 1396
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:28
Det ser godt ud  masser af liv.
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Esben.K Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2006
Region: Hovedstadsområdet
Status: Online
Point: 2098
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:45
Hej Jan,

Den er du sluppet meget fint fra, mange gode detaljer. Men hvad med nogle vinduer? Og et tag? Begge dele ville arbejderne nok sætte pris på

Esben
Til top
Jan.Aagaard Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 07-Oktober-2008
Region: ikke oplyst
Point: 32
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Aagaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 16:22
De tyske farver var faktisk et tilfælde, det er de tre farver jeg har flest klodser af :D . Jeg lagde faktisk først mærke til det da jeg havde lagt 3 lag sort på.

mht. tiles, så ville det da bare være super, men så mange har jeg langt fra, og da slet ikke i samme farve ;).

Kran lyder som en god ide, den må jeg arbejde videre med. Men bliver vist nødt til at lave en 2.0 med en 3. baseplate for at få plads til det hele snart :O

og tag og vinduer? .. det må jeg lige kigge på :D

mange tak for kommentarerne
Til top
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 16:33
Kranen vil se rigtigt godt ud i gul
Peter Aasholm
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.