![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
3-spors Remise |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jan.Aagaard
Flise
Medlem siden: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 32 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 3-spors RemiseSendt: 13-Januar-2009 kl. 15:30 |
|
Den sidste dag af juleferien blev brugt på LEGO-nørderi, og nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at tage nogle billeder og lægge dem op her.
Bygget i løbet af en dags tid. Ideer til små detaljer og andet er velkomne, selvom der nok ikke rigtig er plads til så meget mere ![]() Overblik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Jan |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:54 |
|
Hej Jan.
Det ser ikke så tosset ud. Jeg kan specielt godt li manden der kommer med værktøjet på sækkevognen. Det er jo lige før han burde være iført lægeuniform med den orden værktøjet er i Og manden der vasker tog er tydeligvis heller ikke tilfreds med sit job. At dømme ud fra farven på væggene så er det Deutsche Bahn der har hjemsted i din remise
Nå, lidt konstruktiv kritik. Hvis jeg var dig (og havde tiles til det) ville jeg dække gulvet med grå og sorte tiles. Og så skal du da ha en portal eller travers kran i dit værksted |
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Kim.Andersen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1432 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:54 |
|
Den er meget fin, masser af og små gode detaljer.. Super..
|
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:28 |
|
Det ser godt ud
masser af liv.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2108 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:45 |
|
Hej Jan,
Den er du sluppet meget fint fra, mange gode detaljer. Men hvad med nogle vinduer? Og et tag? Begge dele ville arbejderne nok sætte pris på ![]() Esben |
|
![]() |
|
Jan.Aagaard
Flise
Medlem siden: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 32 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2009 kl. 16:22 |
|
De tyske farver var faktisk et tilfælde, det er de tre farver jeg har flest klodser af :D . Jeg lagde faktisk først mærke til det da jeg havde lagt 3 lag sort på.
mht. tiles, så ville det da bare være super, men så mange har jeg langt fra, og da slet ikke i samme farve ;). Kran lyder som en god ide, den må jeg arbejde videre med. Men bliver vist nødt til at lave en 2.0 med en 3. baseplate for at få plads til det hele snart :O og tag og vinduer? .. det må jeg lige kigge på :D mange tak for kommentarerne |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2009 kl. 16:33 |
|
Kranen vil se rigtigt godt ud i gul
|
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |