![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Minifig. biler |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||||
Mads.Pedersen
Panel
Medlem siden: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 887 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2008 kl. 17:50 |
|||
|
Super model.
Når klokken ringer kommer børnelokkeren |
||||
|
Mads Møller Pedersen
|
||||
![]() |
||||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2008 kl. 12:41 |
|||
|
Så blev jeg færdig med den sidste bil for i år. Denne gang var det "Lime" farven der inspirerede til en replika af en kassevogn fra 3x34.
|
||||
![]() |
||||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2008 kl. 15:25 |
|||
|
Tre på stribe! Og den ene bedre end den anden... Nej faktisk alle i topklasse
Jesper, du må da kunne leve af at lave firmabiler, der kan bruges af firmaerne som gaver...
Fortsæt endelig. Jeg vil gerne overraskes igen |
||||
![]() |
||||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2008 kl. 21:30 |
|||
|
Nu har jeg jo set alle bilerne live her til aften... Og de er rigtig, rigtig fint udført!! Sålænge, man ikke rører ved dem...
Ej, hovsa... Der kom der da vist nok lige et indlæg i Jespers blå bog... |
||||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||||
![]() |
||||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 04:09 |
|||
|
Rigtigt flotte biler du har lavet Jesper! Jeg kan godt lide at de er 7 brede.
|
||||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 07:37 |
|||
|
Rigtig fede bogne (isbil + 3*34) Kan rigtig godt lide den limegrønne farve.
Men skulle 3*34'eren ikke have lidt mere "undervogn" og går klappen bagpå ikke højere op? |
||||
![]() |
||||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 13:25 |
|||
Nååh - ka' du ik' li' min OK tankbil
Undervognen på 3x34'eren er faktisk mere besat end man ser. Jeg har skam kigget en del på forskellige udgaver og endte med at føle mig nødsaget til at overdrive lidt. F.eks. er der aldrig "værktøjsskab", men det passede lige ind. Udover det, er der reservehjul, benzintank og tre andre forordninger som jeg ikke skal kunne definere nærmere end at de laver fyld. Jeg må dog medgive at billederne ikke afslører disse helt tydeligt. M.h.t. liften kan jeg kun sige at den kun kunne have været ca. en halv knop højere og i så fald lidt tyndere, og det ville jo nok have været lidt svært at lave uden at snyde, men der findes jo flere modeller såå....Jeg kunne have brugt BL# 32028 plate mod. 1x2 door rail, men det går for det første ikke op i 7 og ville være næsten umulige at fastgøre da det her kun er 2x2 tiles der holder sammen på liften. Kom endelig med forslag. Jeg vil se frem til at vise den til dig til LW2009 - så kan vi se på tingene.
|
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 13:42 |
|||
Nej, for du har snydt!
Nej det er ærgeligt. Kunne man eventuelt får et billede nedefra? så man kan se alle de ting der?
Jeg har en idé, men kunne godt tænke mig at se en byggetegning - i LDD måske?
Forresten mangler du da issortimentet bagpå isbilen |
||||
![]() |
||||
Jesper.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 14:38 |
|||
|
Du er en hård, men muligvis, retfærdig ung mand
Undervognen må du vente med til vi ses Jeg har juleferie og er træt
af at fotografere og rode med Photoshop osv. Sidst men ikke
mindst kan du spørge dig selv om du tror jeg gider at rode med LDD her dagen før jeg skal til Schweiz og stå på ski.
Hav nu bare en god jul Anton
|
||||
![]() |
||||
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2008 kl. 15:31 |
|||
|
Jesper, dine
Pas nu på du ikke falder og brækker byggearmen |
||||
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||||
![]() |
||||
Dennis.Nielsen
Klods
Medlem siden: 26-August-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 160 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-December-2008 kl. 17:00 |
|||
|
Fede biler og farver |
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |