![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Anders Ands bil |
Besvar
|
| Forfatter | |
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Anders Ands bilSendt: 04-December-2008 kl. 12:29 |
|
Her er mit bidrag til årets sidste konkurrence: Anders Ands bil.
Anders er på vej på fisketur (Rip, Rap og Rup er blevet hjemme, men sædet er stadig klappet ud) da bilen går i stykker og han må ned og se hvad der er i vejen... ![]() Tilbage i 80'erne var minifig biler kun fire knopper brede og de mindste blot en seks-syv knopper lange... så sådan en udgave skal i da heller ikke snydes for: ![]() Faktisk har jeg stjålet idéen fra min lillebror, han byggede for mange år siden en meget vellykket model af bilen i stor skala, se billeder af den her Hvad siger I til den? God jul, Esben |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 12:31 |
|
Øhhh... på min skærm er din besked 100% blank Esben!!!???
|
|
![]() |
|
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 12:40 |
He he, der er nogen der er hurtigt ude... beskeden blev oprettet blank, så jeg havde en url at cross-poste til, prøv igen... nu med indhold! |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 12:52 |
|
Den er fed Esben. |
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 13:18 |
|
De er for fede Esben!
_ også din rors. Men kan faktisk bedst lide din
Må vi også se resten af Anders And? |
|
![]() |
|
Esben.K
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 13:21 |
I sin nuværende tilstand er Anders And ikke meget andet end skind og ben... faktisk kun ben... han ligner mest et skelet. Derfor kommer han ikke frem fra sit skjul foreløbig! |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 14:35 |
|
Anders And er lige her... http://www.ina.h.n.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=619673 7 ...En af mine allerførste MOC's i Byggepladen... I øvrigt en rigtig fin bil Esben... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 15:06 |
|
Sjov idé Esben og interessante teknikker. Jeg er vild med de "mudguards"
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 15:43 |
|
Sød lille bil du har fået lavet der Esben. Du jeg kom til at tænke på at vis Anders skal kunne se hvad der er "i vejen" -så skal han da ligge på maven så han kan se asfalten skal han ik`? |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 16:55 |
|
Det var da nogle dæk med ualmindeligt lavt profil Så vidt jeg husker kører Anders And rundt på nogle enorme ballondæk. Ellers ligner den forbilledet rigtig fint |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2008 kl. 17:27 |
|
Nørj, hvor er den fed!
Anders' store plader er lige prikken over i'et ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Joost.Haugmark
Klods
Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-December-2008 kl. 06:47 |
|
Rigtig fin 313 du har der. Må jeg anbefale orange andefødder, som de ny fra coastguard serien, eks. 7737.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |