Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - En anden form for skabning -med spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En anden form for skabning -med spørgsmål

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En anden form for skabning -med spørgsmål
    Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 07:30

Tja, HER er så grunden til at jeg ikke har været så aktiv på forum her de seneste dage...

I er mere end velkomne til at smide en lille kommentar

Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 11:45

Hej Anton..

Super fin side, men for der er jo altid en men, den blå skrift du har ude i venster side er meget svær at se...

Ellers rigtig fin

Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 12:29

Hej Morten.

Kan du eventuelt tage et screenshot af det så jeg er sikker på hvad du mener?

Jeg har nemlig oplevet nogle problemer med forskellige størrelser skærme, bare blandt mine egne computere opstår der problemer

Forresten skal du sende billedet til kontakt@brickonbrick.dk

Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 14:22

Det er da en fin side du har lavet. Al begyndelse er selvfølgelig svær , men det skal nok blive til noget. Jeg havde et par problemer på siden. Din nyeste film :Ander´s valg "hakkede" utroligt meget i det. -Så meget at jeg stoppede og ikke gad se den færdig! -og det er jo synd når jeg nu er landet på siden. -Og nej det ligger ikke på min forbindelse for den er hurtig nok!

Den anden film kunne jeg ikke vælge /se!

Der gemmer sig også et par stave fejl / slå fejl på siden du måske skulle rette.

Ellers godt gået

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 14:53
Den "anden film" var bare en test jeg ikke havde fået fjernet, det er rettet nu. Det med Anders' Valg ved jeg ikke hvad kan skyldes. Den er lagt op igennem youtube.com så det har nok et eller andet med det at gøre
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 19:00

Det er en god start, Anton! Godt gået!

Jeg kan godt lide det bløde skift, når man skifter mellem siderne...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 04:28

Jeg bliver simpelthen noget i tvivl nu. Jeg tror en del af det negative skyldes forskellige skærmstørrelser. Men for at modbevise eller bevise dette skal jeg lige høre.

I teksten på forsiden der ser således ud:

Citér er laver jeg stop motion animationsfilm med LEGO. De færdige film  kan du se her på siden. De er også tilgængelige på youtube.com hvor man (hvis man er bruger) kan kommentere dem og give dem stjerner.

Her burde det sidste ord i hver af de tre linjer gerne være:

1. film
  2. hvor
  3. stjerner

Hvis det ikke er det, så råb lige op

Til top
S.Hemmingsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 28-Marts-2006
Point: 917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Hemmingsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 04:44
op
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 05:15

Hej Anton... Flot side... Men nej det er heller ikke de sidste ord ved mig...Her er det :

1: kan

2: hvis ( går lidt ind i kanten)...

3: stjerner

NB... Jeg kan uden problemer se din film...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 06:26

1. på

2. kan

3. stjerner

...og når jeg kigger længere ned så går denne linie uden for rammen:

Derudover har jeg også lige smidt emnerne "kontakt", "links" og  "credits" op da dette også

er interessant for nogle.

Men det er et godt forsøg, Anton  Tab ikke modet. Klø på og du vil snart beherske teknikken.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 11:16
Godt. Det jeg an se nu er at jeg alligevel bliver nødt til at gøre noget ved rammen... (havde håbet jeg kunne undgå det)
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 11:30

Godt. Nu jeg er i gang. Kan jeg så ikke lige bede folk tage et screenshot af forsiden og sende det til:

kontakt@brickonbrick.dk

På forhånd tak

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 12:14

Tjek lige denne side.

Her burde der ikke forekomme nogen problemer

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 12:40
Citat: Anton.Wrisberg Anton.Wrisberg skrev:

Yjek lige denne side.

Her burde der ikke forekomme nogen problemer

Bingo...Den holder sig pænt indenfor hele vejen...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 14:22

Så Idag kunne jeg se filmen uden at det hakkede. Jeg ved ikke lige hvor problemet lå!

Den har du altså lavet rigtig godt Anton med en noget overraskende og super pointe synes jeg

Filmen er langt bedre end mange af dem jeg har set på youtube. Den bedste jeg har set er 90 års fødselsdagen ! Kender du den ?

Du skal også lige have ros for at du har valgt at lave den på Dansk! -selv om det ikke rammer et så bredt publikum. Respekt.

Til top
Frederick.Witt Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 24-Marts-2006
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederick.Witt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 15:32

Hold da helt kææ..... Hvor er det flot og godt sat sammen (sytes jeg..)

Hilsen Frederick

PS. Held og lykke med de kommende film

Frederick Brandtberg Witt
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 18:27

Tak Frederik

- og til alle jer andre for de rosende ord

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 17:31
Så nu burde ingen af jer kunne sætte en finger på noget!
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:15
Det tager jeg som en udfordring.

Jeg kan se at et af dine billeder mangler en ALT-tekst, så her får du lige hvad W3C's validator siger (om forsiden):
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.brickonbr ick.dk%2F&doctype=Inline&grou p=0

Ellers ser det da meget fint ud.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:31

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Det tager jeg som en udfordring.

Sådan skulle det også tages

Jeg kan se at et af dine billeder mangler en ALT-tekst

Det den siger er at jeg mangler at skrive hvilken lille tekst der skal komme på gul baggrund når pilen holdes på logoet i øverste venstre hjørne. Men det er jo ikke nødvendigt, prøv f.eks at holde musen over Byggepladens logo øverst oppe til venstre på denne side

her får du lige hvad W3C's validator siger (om forsiden):
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.brickonbr ick.dk%2F&doctype=Inline&grou p=0 

Hvad søren er det?!?

Ellers ser det da meget fint ud.

Takker!

Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.117 sekunder.