![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
En anden form for skabning -med spørgsmål |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | ||||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: En anden form for skabning -med spørgsmålSendt: 12-Oktober-2008 kl. 07:30 |
|||
|
Tja, HER er så grunden til at jeg ikke har været så aktiv på forum her de seneste dage...
I er mere end velkomne til at smide en lille kommentar |
||||
![]() |
||||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 11:45 |
|||
|
Hej Anton..
Super fin side, men for der er jo altid en men, den blå skrift du har ude i venster side er meget svær at se...
Ellers rigtig fin |
||||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 12:29 |
|||
|
Hej Morten.
Kan du eventuelt tage et screenshot af det så jeg er sikker på hvad du mener? Jeg har nemlig oplevet nogle problemer med forskellige størrelser skærme, bare blandt mine egne computere opstår der problemer
Forresten skal du sende billedet til kontakt@brickonbrick.dk
|
||||
![]() |
||||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 14:22 |
|||
|
Det er da en fin side du har lavet. Al begyndelse er selvfølgelig svær , men det skal nok blive til noget. Jeg havde et par problemer på siden. Din nyeste film :Ander´s valg "hakkede" utroligt meget i det. -Så meget at jeg stoppede og ikke gad se den færdig! -og det er jo synd når jeg nu er landet på siden. -Og nej det ligger ikke på min forbindelse for den er hurtig nok! Den anden film kunne jeg ikke vælge /se! Der gemmer sig også et par stave fejl / slå fejl på siden du måske skulle rette. Ellers godt gået |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 14:53 |
|||
|
Den "anden film" var bare en test jeg ikke havde fået fjernet, det er rettet nu. Det med Anders' Valg ved jeg ikke hvad kan skyldes. Den er lagt op igennem youtube.com så det har nok et eller andet med det at gøre
|
||||
![]() |
||||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 19:00 |
|||
|
Det er en god start, Anton! Godt gået!
Jeg kan godt lide det bløde skift, når man skifter mellem siderne... |
||||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 04:28 |
|||
|
Jeg bliver simpelthen noget i tvivl nu. Jeg tror en del af det negative skyldes forskellige skærmstørrelser. Men for at modbevise eller bevise dette skal jeg lige høre. I teksten på forsiden der ser således ud:
Her burde det sidste ord i hver af de tre linjer gerne være:
Hvis det ikke er det, så råb lige op |
||||
![]() |
||||
S.Hemmingsen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 04:44 |
|||
|
op
|
||||
![]() |
||||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 05:15 |
|||
|
Hej Anton... Flot side... Men nej det er heller ikke de sidste ord ved mig...Her er det :
1: kan 2: hvis ( går lidt ind i kanten)... 3: stjerner
NB... Jeg kan uden problemer se din film... |
||||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||||
![]() |
||||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 06:26 |
|||
|
1. på 2. kan 3. stjerner
...og når jeg kigger længere ned så går denne linie uden for rammen:
Derudover har jeg også lige smidt emnerne "kontakt", "links" og "credits" op da dette også er interessant for nogle.
Men det er et godt forsøg, Anton |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 11:16 |
|||
|
Godt. Det jeg an se nu er at jeg alligevel bliver nødt til at gøre noget ved rammen... (havde håbet jeg kunne undgå det)
|
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 11:30 |
|||
|
Godt. Nu jeg er i gang. Kan jeg så ikke lige bede folk tage et screenshot af forsiden og sende det til:
På forhånd tak |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 12:14 |
|||
|
Tjek lige denne side. Her burde der ikke forekomme nogen problemer |
||||
![]() |
||||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 12:40 |
|||
Bingo...Den holder sig pænt indenfor hele vejen... |
||||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||||
![]() |
||||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 14:22 |
|||
|
Så Idag kunne jeg se filmen uden at det hakkede. Jeg ved ikke lige hvor problemet lå! Den har du altså lavet rigtig godt Anton med en noget overraskende og super pointe synes jeg Filmen er langt bedre end mange af dem jeg har set på youtube. Den bedste jeg har set er 90 års fødselsdagen ! Kender du den ? Du skal også lige have ros for at du har valgt at lave den på Dansk! -selv om det ikke rammer et så bredt publikum. Respekt. |
||||
![]() |
||||
Frederick.Witt
Klods
Medlem siden: 24-Marts-2006 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 15:32 |
|||
|
Hold da helt kææ..... Hvor er det flot
Hilsen Frederick
PS. Held og lykke med de kommende film |
||||
|
Frederick Brandtberg Witt
|
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 18:27 |
|||
|
Tak Frederik - og til alle jer andre for de rosende ord |
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 17:31 |
|||
|
Så nu burde ingen af jer kunne sætte en finger på noget!
![]() ![]() ![]()
|
||||
![]() |
||||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:15 |
|||
|
Det tager jeg som en udfordring.
Jeg kan se at et af dine billeder mangler en ALT-tekst, så her får du lige hvad W3C's validator siger (om forsiden): http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.brickonbr ick.dk%2F&doctype=Inline&grou p=0 Ellers ser det da meget fint ud.
|
||||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||||
![]() |
||||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:31 |
|||
|
Sådan skulle det også tages
Det den siger er at jeg mangler at skrive hvilken lille tekst der skal komme på gul baggrund når pilen holdes på logoet i øverste venstre hjørne. Men det er jo ikke nødvendigt, prøv f.eks at holde musen over Byggepladens logo øverst oppe til venstre på denne side
Hvad søren er det?!?
Takker! |
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |