![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Nye "Exclusives" afsløret |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge LEGO® PHILIPPINE BRICKSTERS kommer dette lækre, ultimative, længe ventede monstersæt, allerede til september.
24 minifigs + en Vaders TIE Advanced mini. Pris ca. $300 (synes godt nok det lyder for godt til at være sandt, men jeg håber da). |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
A.Engel ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Ejer ikke et eneste SW sæt og havde besluttet aldrig at købe et.
Jeg må så sige at jeg kunne gøre en untagelse i dette tilfælde. |
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
|
![]() |
|
Martin.Alsø ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 07-September-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 461 |
Det bliver igen det dejligt efterår
![]() |
|
Martin Alsø - The Chokomann
Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6117 |
Nu er DS1 kommet på Shop at Home i USA, i hvert fald.
Følg dette link, og skift evt land til USA. Prisen står til $400, hvilket ssv vil betyde ca. 4000 kr i Danmark, men mon ikke mange af os køber det alligevel... ![]() |
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
For en gangs skyld er jeg glad for at dollarkursen er lav - den kan nu forudbestilles på ShopatHome....til...........til.........
De sender den 16. sept. |
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
What ? Jammen dog US$ 399.99 blev "kun" til 2599 DKK (kurs 649,77) - superflot, LEGO Tusind tak - lad os håbe at dette også vil være den fremtidige kurs
(Skynd jer hellere at købe sættet nu, inden LEGO opdager at omregningskursen er sat til 649 i stedet for de sædvanlige 1000). |
|
![]() |
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3741 |
Nu håber jeg ikke der bliver ændret på vores reservationer!
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Jammen, velogbekomme |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
![]() |
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Jeg kan fortælle, at LEGO indirekte har indrømmet at man havde prissat forkert. Det var ikke et åbningstilbud men en fejl! Priserne er derfor nu sat til, hvad de skulle have været fra start,,,
Det er endnu uvist om de ordrer, der blev afgivet til gammel pris, bliver effektueret til gammel eller ny pris... |
|
![]() |
|
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Og det beviser bare, at min filosofi er rigtig...
Konfucius Hoffmann siger: Når du ser noget LEGO, du gerne vil have - tøv ikke med at bestille - lad for guds skyld være med at skele til, om du har råd eller ej... |
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Kære René. Vil du være venlig at overbevise min kæreste om den filosofi? For jeg kan nemlig ikke.... |
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Shop@Home teamet oplyser, at de vil acceptere de bestillinger, der er givet til den lave pris
Vi (ambassadørerne) har bedt dem sende en mail til de pågældende og bekræfte bestillingen og prisen!
Jeg vil gerne høre om det når/hvis nogen modtager en sådan mail |
|
![]() |
|
Lone.Pihl ![]() Panel ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Jeg har modtaget en mail. |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6117 |
Jeg fik også en mail i går om det
![]() |
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Tillykke med det ...og tak for tilbagemeldingen |
|
![]() |
|
Lone.Pihl ![]() Panel ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Dette bekræftes af at der er prisstigninger på 3 Star Wars sæt i SH 7672 Rogue Shadow fra 549 til 569 kr (uændret 49,99 $) 6212 X-wing Fighter fra 499 til 529 kr (pt ikke tilgængelig i USA) 7659 Imperial Landing Craft fra 549 til 569 kr (uændret 49,99 $)
Godt at de er købte for længe siden.... |
|
![]() |
|
Så er den vist på trapperne
10189 Taj Mahal
|
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |