![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Imorran Keep |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Imorran KeepSendt: 13-Marts-2008 kl. 13:08 |
|
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2008 kl. 12:27 |
|
Jeg er bange for din Kamphund |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Joost.Haugmark
Klods
Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2008 kl. 12:00 |
|
|
Rigtig fint som jeg også sagde da jeg var forbi. Fik du lavet falkonergård? |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 19:28 |
|
|
Pyt, Anders, du har i hvert fald en ven i Kundby
|
||
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 15:54 |
|
Du kan jo bare komme forbi Hr. Hansen!!! Det står stadig fremme. Meeen.... vi er nok ikke venner mere hva`!? |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 12:19 |
|
|
Ja, du har har jo skrevet en hel del om dit Borgbyggeri og det er helt sikkert min ven.....Det du har skrevet, det lever dit byggeri osse op til Jeg syntes at det ser rigtigt godt ud og glæder mig til at se det live |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 10:01 |
|
|
Wow Anders... Det ser bare rigtig godt ud... Fyldt med detaljer og flotte teknikker... Glæder mig til at studere det nærmere til Klodsfesten... |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 08:21 |
|
|
Man skal godt nok have en stor hagesmæk på til KF, med alt det guf der bliver at savle over. |
||
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:53 |
|
Takker! Jeg ville også gerne have lavet den i en anden farve, men havde kun de rigtige klodser i hvid! |
||
![]() |
||
Martin.Alsø
Tagsten
Medlem siden: 07-September-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 461 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:12 |
|
|
Det er vildt flot ! - jeg har også være inde og kigge. Og der er mange gode ting ! Du har brugt nogle timer
Jeg er også vild med din klokke, men jeg ville ha lavet den i grå, for at bryde det lidt - måske også et par mørke klodser i de fine hvide mure ! Glæder mig til at se det hele til KF
Martin |
||
|
Martin Alsø - The Chokomann
Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:04 |
|
|
Det er virkelig imponerende og flot - jeg orker slet ikke at gå i gang med at rose og fremhæve de mange detaljer
|
||
![]() |
||
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 06:52 |
|
|
Det ser rigtig godt ud Anders, byggeriet har en rigtig rustik stemning, cool. Jeg glæder mig meget til at beundre Castle Layoutet til KF'en ![]() |
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:39 |
|
|
Har været inde og kigge i din folder, og er du sindsyg det er flot! virkelig kreativt Anders!!
Har du nogle 1x3 inverted slopes i hvid tilbage? |
||
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:31 |
|
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:22 |
|
|
Det er kun på kortet at det ligger øst for, Svend. Men taget i betragtning af at vi kun er 3 om Castle layoutet, ville det mildest talt være umuligt at lave layoutet som på kortet!!! Så layoutet bliver kan næsten kun blive udvalgte steder fra kortet, stykket sammen på et "meget" lille område. |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 18:56 |
|
Anders, du mener vel den VESTLIGE del...??? Ellers får jeg da problemer
Men bortset fra det, så er det et dejligt gensyn - og jeg glæder mig meget til at du får befolket den |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:57 |
|
Men virkelig flot Anders |
||
![]() |
||
A.Engel
Panel
Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:54 |
|
|
Det ser bare rigtig fedt ud.
Du for da ikke andet at lave til klodsfesten end at køre frem og tilbage med alle dine imponerende store bygningsværker. |
||
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
||
![]() |
||
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:50 |
|
|
Meget meget flot ser frem til mere til klodsefest.Hilsen Bo
|
||
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 16:08 |
|
|
Takker for de rosende ord!!! Den kommer med på KF2008 Liv i gården og på muren kommer der også, og mænd mangler jeg vist ikke |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |