Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Imorran Keep
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imorran Keep

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Imorran Keep
    Sendt: 07-Marts-2008 kl. 14:25

Omsider et par billeder af Kings keep ( I Imorran ) i sin helhed.

(Imorran støder op til den østlige del af Khorgal, kun adskilt af floden Imos. kan ses på et snarligt oploadet landkort jeg er ved at lægge sidste hånd på).

http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Castle/Keep/kings_keep .jpg

Hope you like.

Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5061
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 14:52

Anders, deeplink nu!

man kan ikke vente med at se hvad du har lavet!

Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 15:08
Nu skulle den være der!  sorry...
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 15:27
Det ser imponerende ud Anders, ikke mindst størrelsen.
Det kunne være godt med noget liv indenfor, og også gerne på murene. Er det noget vi får lov at se nærmere på til KF08?
Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 15:59

Der er SÅ flot.

Er vild med din "klokke" - mange har gjort forsøget, men din er lige i øjet.

Fin up-to-date-farve-kombi.

Jeg har mange af 07/08 ridderne, hvis der skal oprustes til klodsfesten.

Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 16:08

Takker for de rosende ord!!!

Den kommer med på KF2008

Liv i gården og på muren kommer der også, og mænd mangler jeg vist ikke ..... (...Og bestemt ikke, hvis man spørger min kære frue)

Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-Oktober-2005
Point: 1261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:50
Meget meget flot ser frem til mere til klodsefest.Hilsen Bo
Til top
A.Engel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 23-November-2006
Region: Hovedstadsområdet
Point: 964
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Engel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:54

Det ser bare rigtig fedt ud. 

Du for da ikke andet at lave til klodsfesten end at køre frem og tilbage med alle dine imponerende store bygningsværker.

Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:57
Citat: Anders.Reinhard Anders.Reinhard skrev:

Liv i gården og på muren kommer der også, og mænd mangler jeg vist ikke ..... (...Og bestemt ikke, hvis man spørger min kære frue)

Så vi hende Ivanho eller Bravehart eller tilsvarende - Så vil hun forstå at der skal mange til

Men virkelig flot Anders

Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 18:56

(Imorran støder op til den østlige del af Khorgal, kun adskilt af floden Imos. kan ses på et snarligt oploadet landkort jeg er ved at lægge sidste hånd på).

Anders, du mener vel den VESTLIGE del...??? Ellers får jeg da problemer

Men bortset fra det, så er det et dejligt gensyn - og jeg glæder mig meget til at du får befolket den

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:22

Det er kun på kortet at det ligger øst for, Svend. Men taget i betragtning af at vi kun er 3 om Castle layoutet, ville det mildest talt være umuligt at lave layoutet som på kortet!!!  

Så layoutet bliver kan næsten kun blive udvalgte steder fra kortet, stykket sammen på et "meget" lille område.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:31
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5061
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 05:39

Har været inde og kigge i din folder, og er du sindsyg det er flot! virkelig kreativt Anders!!

Har du nogle 1x3 inverted slopes i hvid tilbage?

Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 06:52

Her er et par billeder mere.

http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Castle/Keep/courtyard_ from_right_side.jpg

http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Castle/Keep/courtyard_ from_left_side.jpg

http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Castle/Keep/throne_roo m.jpg

Det ser rigtig godt ud Anders, byggeriet har en rigtig rustik stemning, cool. Jeg glæder mig meget til at beundre Castle Layoutet til KF'en
Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:04
Det er virkelig imponerende og flot - jeg orker slet ikke at gå i gang med at rose og fremhæve de mange detaljer  
Til top
Martin.Alsø Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 07-September-2005
Region: Hovedstadsområdet
Point: 461
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Alsø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:12

Det er vildt flot ! - jeg har også være inde og kigge.

Og der er mange gode ting ! Du har brugt nogle timer

Jeg er også vild med din klokke, men jeg ville ha lavet den i grå, for at  bryde det lidt - måske også et par mørke klodser i de fine hvide mure ! Glæder mig til at se det hele til KF

Martin

Martin Alsø - The Chokomann

Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 07:53
Citat: Martin.Alsø Martin.Alsø skrev:

Jeg er også vild med din klokke, men jeg ville ha lavet den i grå, for at  bryde det lidt - måske også et par mørke klodser i de fine hvide mure ! Glæder mig til at se det hele til KF

Martin

Takker! Jeg ville også gerne have lavet den i en anden farve, men havde kun de rigtige klodser i hvid!  Og lige pt er det vidst bedst hvis jeg holder LEGO-shoppingen lidt i ro...  

Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Vestjylland
Point: 1396
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 08:21

Man skal godt nok have en stor hagesmæk på til KF, med alt det guf der bliver at savle over.  Der bør måske udlægges dræn i området

Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 10:01

Wow Anders... Det ser bare rigtig godt ud... Fyldt med detaljer og flotte teknikker...

Glæder mig til at studere det nærmere til Klodsfesten...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 01-April-2005
Region: Midtsjælland
Point: 2020
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 12:19

Ja, du har har jo skrevet en hel del om dit Borgbyggeri og det er helt sikkert min ven.....Det du har skrevet, det lever dit byggeri osse op til

Jeg syntes at det ser rigtigt godt ud og glæder mig til at se det live

Henrik Hansen

" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.098 sekunder.