Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - køb af billig lego
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

køb af billig lego

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kpn Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kpn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: køb af billig lego
    Sendt: 06-August-2007 kl. 14:47

hej alle sammen.

jeg søger billig lego, helst lego city og tog samt togbane spinner.

nogen der ved hvor det kan købes billig, meget gerne beskadiget kasser el ligende.

mvh: kpn

Til top
B.Kristensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 314
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 15:11

Det er efterhånden svært at finde billig lego  mit bedste bud er at kikke på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk

Du kan også prøve på www.qxl.dk men det er ikke billigt at købe lego der.

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 17:19
Ellers er der loppemarkeder, hvor man kan være heldig. Sidste chance er at holde øje med de store supermarkeder (Bilka, Kvickly, Føtex) og Toys'R'Us, der alle af og til sætter sæt på tilbud, typisk omkring december, januar og august pga af nye sæt der kommer ind.
Carsten.

Til top
Thomas.Wolff Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-September-2006
Region: Østjylland
Point: 280
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Wolff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:37

Det er nogle gange muligt at finde store eller meget store partier lego på ebay.de. Husk det koster meget at sende.

Der er 20 til 30 kg lego til salg for , max 1000,- i dba.

Thomas Wolff
Til top
TC Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 13:40

Bilka har i den kommende uge 40% rabat på hele deres Lego sortiment, og det er 40% på deres normale pris, dvs. ca. 45% under vejledende.

Til top
kpn Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kpn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2007 kl. 18:26

takker alle for hjælpen.

er blevet total bidt af lego, så mig og fruen har lige brugt 5000 i bilka på lego. og har lige meldt mig ind i jeres forening, glæder mig til at møde folk.

MVH: kpn

Til top
Henrik Christensen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Oktober-2007 kl. 21:20

Føtex har en "tønde" med 1800 klodser for kr. 299.

"Tønden" har nr. 5517

Prisen er set i Roskilde, i Korsør's Føtex koster den kr. 449

Mvh Henrik C.

Til top
Malene Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 11:54
Hej alle,

Vi søger billige legobyggeplader (baseplates) til de små legoklodser. Gerne brugte. Har I nogle tips?

De bedste hilsner  Malene
Til top
Dan.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 03-Januar-2008
Point: 766
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 12:51
Hej Malene !

Har du prøvet med Bricklink ??

Der er mange danskere der har butikker derinde .

http://
www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup

Der er også andre derinde du kan linke til .

Mvh Dan .
Dan Olsen   I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 16:51

Citat: Malene Malene skrev:

Hej alle,

Vi søger billige legobyggeplader (baseplates) til de små legoklodser. Gerne brugte. Har I nogle tips?

De bedste hilsner  Malene

Ja, du kan f.eks. købe 9 stk. 8x16 i UK for 0,30 USD pr. stk. - eller standardpladen 32 x 32 i USA (20 stk. á 4,00 USD pr. stk.).

Men køber du i USA risikerer du at skulle betale told - også af portoen.

Til top
karsten Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 18:12

Bilka har 20 eller 25 % på lego i uge 7

mvh karsten

Til top
Erik.Andersen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 14-November-2007
Point: 13
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2008 kl. 06:44
Kan se der er en Falcon Mellinium til salg på Qxl igen. Bare lige en info
Til top
Asbjørn Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asbjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:52

hej søger billige lego city tog

hilsen Asbjørn

Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Maj-2008 kl. 15:28
Citat: Asbjørn Asbjørn skrev:

hej søger billige lego city tog

hilsen Asbjørn

Ja, hvem gør ikke det?

Vi er nok ikke de bedste at købe af, hvis det skal være billigt.

Prøv den Blå Avis (DBA.dk), Gul&Gratis osv. Ydermere har BILKA og Toys'R'Us af og til tog på tilbud.

Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Anonym Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Maj-2008 kl. 16:42

Det bedste man kan gøre, for at finde billig lego, udover Gul og Gratis, hvor det jo ofte er hurtigt væk, det er at gå på loppemarkeder. Mange påstår godt nok der ikke er ret meget at finde, men det er fordi det nok er de forkerte.

Forsamlingshus loppemarkeder, spejdere og især private flyttemarkeder. Her har jeg fundet enormt meget. Bedste køb var ca 12 kg lego for 400 kr. Men man skal være hurtig.

Til top
Victor Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Victor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 11:25

Søger billigt fængsel (det nye). Kan i give mig nogle tips?

Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:56
Citat: Victor Victor skrev:

Søger billigt fængsel (det nye). Kan i give mig nogle tips?

Hej Victor

Mit bedste råd er, at du skal melde dig ind i foreningen, og få adgang til hele vores medlemsforum. I medlemsdelen af forum vil du - blandt meget andet godt - kunne læse om de mange tilbud, som medlemmerne støder på rundt omkring i butikker, brochurer osv. Samtidig er der også internt køb og salg af såvel nye som brugte sæt og klodser blandt medlemmerne  

Til top
Daniel Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 19:41

Mojn i folk har nu kigget rundt på nette og det billigste lego jeg kunne finde er i england op i mod 300 kan spares på visse ting ellers ja skal man være haldigt at finde noget på DBA.DK

Hilsen friis

Til top
Casper Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 09:25
prøv amazon.co.uk eller amazon.com, der har tit noget...
Til top
Emil Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juli-2010 kl. 21:50
Jeg sælger alt mit lego, der er rigtigt meget... Helt præcist 190 kasser... Lego Star Wars Technic Lego city og meget andet. Dertil er der også 15 kg klodser 50 seperat købte mennesker. 12,5 meter skinner til banen. Jeg sælger det hele samlet og prisen er 22.000 kr, men kan dog forhandles. Ny prisen er omkring 65.000 kr. Men kontakt mig på emil.ehrenreich@gmail.com
Jeg har lavet en liste med samtlige varenumre, og den kan tilsendes ved kontakt på min mail.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.