![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Nye "Exclusives" afsløret |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
|
Tak Per
Holodoc fra EB citerer her et medfølgende brev:
Dear Lego consumer
Ydermere fandt jeg via EB et billede af æskens bagside:
|
||
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
|
Har lige opdaget, at min antagelse ikke holder vand - se bare springvandet:
Hele 3 stk. 2x2 guld-klodser |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
|
Stor humor at KKK er med som model på æsken ligesom i gamle dage.
![]() |
||
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
|
Så vil jeg da anbefale dig at købe hele sættet til 240 dollars, frem for at samle delene sammen selv. |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
|
Nu mangler jeg jo kun fælgene (5 stk til denne og 4 til racing truck) og hvis de kom i en ny serie eller model igen, så skal man jo nok ikke give 20 dollars stykket hos LEGO CS |
||
![]() |
||
|
Men så er de nok til gengæld bley
![]() |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
|
10184 ser da super ud og prisen er da yderst rimelig
![]() |
||
Peter Aasholm
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
Og der er flere billeder her.
|
||
![]() |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
|
Ja, den ser godt nok fin ud ![]() Tak for tippet Jesper! ![]() |
||
![]() |
||
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
|
13-1400? Lyder det ikke lidt pebret? Det ser ud til kun at være standardklodser? Og hvor mange klodser skal vi gætte på? 1000 klodser? Så jeg gætter på max 1.000 kr, sandsynligvis mindre (hvis mit skud på klodsantal holder)...
Men den skal da ejes... |
||
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Anton.Wrisberg ![]() Panel ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
|
Hmm... Mon konkurrencen efter maj kommer til at hedde: "Pimp my Volkswagen"?
![]() |
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
Fine sager Det ser ud som om at karrossens mørke farve er mørkeblå (?) (= fed farve) |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
|
Den er da nuser |
||
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Mikkel.Oldrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1919 |
|
Cool, var det 5000 klodser han sagde?
|
||
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
||
![]() |
||
|
Min første indskydelse var, at det var en fejl, men ja, der bliver sagt 5000. |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Morten.Skov ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1984 |
|
Nu er mit tysk ikke verdens bedste men ja, de sagde 5000 stk. og så synes jeg de sagde en pris på 100 Euro alså 750 kr. ca |
||
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |