![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
7991 Garbage Spinner |
Besvar
|
| Forfatter | |
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 7991 Garbage SpinnerSendt: 25-November-2007 kl. 17:00 |
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2007 kl. 17:27 |
|
Alternativ byggeretning, og undksyld hvis jeg ikke har forstået det er sådan noget rum agtigt noget.
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2007 kl. 18:02 |
|
Fed création, Chris.
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2007 kl. 18:11 |
|
Jeg skal godt nok love for at I får gjort noget ud af denne konkurrence!
Det er nogle fine rumskibe I har lavet Chris, Gert, Allan og Anton. (Jo Anton. Det er et rumskib )
Der er gået lidt Space i den denne gang. Nu mangler vi vidst bare at se noget fra Hr. Bugge også, men er Ina ikke også gået lidt i Space mode? |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2007 kl. 21:08 |
|
I er alle sammen sent op i aften vel?
Tak for jeres kommentar. Er der flere der vil lave noget til konkurrencen? |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |