![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Bilophugger version 2,0 |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Bilophugger version 2,0Sendt: 15-November-2007 kl. 18:10 |
|
|
Ja selvom at man har fødselsdag, skal i da' ha' en gave fra mig til jer
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2007 kl. 18:19 |
|
|
Meget flot - og fin idé. Til lykke med dagen, som forhåbentligt har givet nogle gode raslegaver....
Hvad med at udvide med en maskine til at trykke bilvrag sammen til jernklodser (fik du den? |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2007 kl. 18:25 |
|
Det skal den maskine på billed 2 i venstre side, forestille at være De 2 " låger " der er i midten kan lukkes sammen, så det ligner at det trykker en bil sammen. Det var det bedste jeg lige kunne komme op med på det tidspunkt |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2007 kl. 20:43 |
|
Jeg synes godt nok, at du har ramt godt. Både "trykke-sammen-maskinen" og skuret og trykflaskerne og skrotbunken og... SUPER |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 04:20 |
|
|
Hvad er det der er opdateret Jeg mindes at den så sådan ud |
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 04:27 |
|
Ja men det vil jeg godt medgi' dig. Sorry, men det er fordi jeg på nethinden har et billede af den maskine, som preben Kaas (Bettfis) i Olsenbanden i Jylland maser biler med - inkl. en porsche... |
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 06:48 |
|
|
Jeg har nogen her, du kan få, Henrik
Hvad med at lave en shredder også ?. Du kan se her, hvordan sådan én virker (hvor Herbie indgår i genbrugskredsløbet igen og måske genopstår ny bil engang). LEGO er leveringsdygtig i både flænserhjul og transportbånd. |
||
![]() |
||
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 07:00 |
|
|
Mon ikke man kunne producere en sammenpresset bil ved hjælp af en håndfuld Mega Blocks, kogende vand og en skruestik.
Så har man samtidig noget fornuftigt at bruge Mega Blocks til. |
||
![]() |
||
A.Engel
Panel
Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 07:14 |
|
Så vidt jeg har forstået er den blevet 64 x 64 istedet for 48 x 48, så den passer ind til et layout, også er der kommet et par små endringer. |
||
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 10:56 |
|
Det er korrekt Alexsander, den er blevet layout venlig Skuret med revservedele ( skærme o.lign ) var heller ikke på den gamle version, der er kommet 2 låger i stedet for 1, der er kommet nogle gasflasker o.lign, garagebygningen er hævet med 2 klodser i højden ( det kan godt værre svært at se
Gammel version : |
||
|
Henrik Hansen
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 11:08 |
|
|
Den ser godt ud i det nye layout format...
Og nu kom jeg da også lige i tanke om hvilken syndebuk du er... Hvordan er det nu lige du skaffer 1x1 plader..?
nåååå ja... |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 11:33 |
|
Der er ikke noget fusk ved denne her, den 1x1 blev skiftet ud ved klodsfesten i år , ellers kunne jeg ikke ha' deltaget i konkurencen med den |
||
|
Henrik Hansen
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 12:21 |
|
Det ved jeg godt http://www.brickshelf.com/gallery/hansen01/Building/img_0115 .jpg øverste venstre hjørne... Det var der jeg blev opmærksom på det igen... |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 13:05 |
|
|
Den er nu ikke blevet ringere af at vokse i størrelse. Skal du have hentet skrot, kan det kun gøres med en forvogn fra VW Transporter. Dette specielt, hvis lågerne skal kunne lukkes mens lastvognen er inde for at læsse/losse skrot, når de som her går indad. Et helt vogntog er nemli' op mod 61 knopper langt.
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2007 kl. 17:30 |
|
|
Den er helt kanon, Henrik!! Love it...
Men nu, hvor den alligevel er vokset - havde det så ikke været nærliggende at lade et par skinner køre ind i gården? |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2007 kl. 11:03 |
|
|
Den er rigtig lækker, og stadig med mange gode detaljer
Vokseværket har dog også medført, at der ser en smule ordentligt og ryddeligt ud, og jeg glæder mig til at se lidt flere bil-lig og noget mere affald, gris og rod, som det nu sømmer sig for den slags steder
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-November-2007 kl. 09:25 |
|
|
Fed model, god stemning
|
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |