Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - "PARADISA BEACH GANG"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"PARADISA BEACH GANG"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "PARADISA BEACH GANG"
    Sendt: 12-Januar-2026 kl. 12:48
PARADISA Beach er ikke hvad det engang var, utrykke gader og bander der huserer området med graffiti og druk. 

Hvad skal det dog blive til!!?

Benjamin Andersen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2026 kl. 13:54
Det er bare KLASSE byggeri - virkelig gennemført og ikke i minifig str - bare fedt - elsker de sko i lygtepælen 50
Lars Fink Hansen
Til top
Casper-Gehrcke Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 16-Oktober-2025
Region: Østjylland
Point: 31
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper-Gehrcke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2026 kl. 15:11
Rigtigt fedt lavet - elsker alle de små detaljer 
Casper Gehrcke
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2026 kl. 16:15
Heart
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2026 kl. 16:24
Ja hvor skal man starte henne med sådan et mesterværk?? Der er så mange ting at fremhæve, om det er baggrunden, figurerne eller motor cyklerne. Figurerne er ret sjove klodsbygget med strithår eller hanekam. Designet af motor cyklerne er geniale, særligt brugen af de nye curved wedges i hidsige farver. Tænker snart det er din tur til Master Piece Gallery i Lego House. 
Søren Johansen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2026 kl. 14:22
Ikke nok med at selve byggeriet er pisse flot, men print/klistermærker og lys... det er virkelig gennemført 👏🏻😊

Ang. lys – jeg så et andet mærke (Lumibricks) der konsekvent har lys i alle modeller, og anmelderne (JANG m.fl.) er inde på at modeller uden lys næsten er gået hen og blevet kedelige. En udfordring til LEGO.

Hvad har du printet klistermærkerne med? Og hvilket lyssystem?

Redigeret af Ulrik.Hansen - 13-Januar-2026 kl. 14:24
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:09
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

Det er bare KLASSE byggeri - virkelig gennemført og ikke i minifig str - bare fedt - elsker de sko i lygtepælen 50

Mange tak. Ja jeg elsker virkelig at prøve andre skalaer af. Det giver nogle nye muligheder. Skoene er et must i en hver ghetto. 😂
Benjamin Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:10
Citat: Casper-Gehrcke Casper-Gehrcke skrev:

Rigtigt fedt lavet - elsker alle de små detaljer 

Mange tak Casper, jeg elsker også at lave dem. 
Benjamin Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:10
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Heart

Selv hjerte 😉
Benjamin Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:13
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Ja hvor skal man starte henne med sådan et mesterværk?? Der er så mange ting at fremhæve, om det er baggrunden, figurerne eller motor cyklerne. Figurerne er ret sjove klodsbygget med strithår eller hanekam. Designet af motor cyklerne er geniale, særligt brugen af de nye curved wedges i hidsige farver. Tænker snart det er din tur til Master Piece Gallery i Lego House. 

Mange tak Søren, nogle gange så passer tingene bare sammen uden man skal slås med dem 😅 
Hvad angår MPG, så ja. 😂😂 Ej jeg ved ikke helt hvordan det kører, men det ville da være en ære. 
Benjamin Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:18
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Ikke nok med at selve byggeriet er pisse flot, men print/klistermærker og lys... det er virkelig gennemført 👏🏻😊

Ang. lys – jeg så et andet mærke (Lumibricks) der konsekvent har lys i alle modeller, og anmelderne (JANG m.fl.) er inde på at modeller uden lys næsten er gået hen og blevet kedelige. En udfordring til LEGO.

Mange tak Ulrik, ja jeg syntes det lige giver det sidste touch og jeg kan sagtens følge ideen om at grænserne bliver flyttet angående lys. Det giver så meget stemning, og når først man er begyndt på det, er det svært at trække i land igen. 
Klistermærkerne er en blanding af nogle der følger med når jeg køber graffiti maling og så det blå PELS som min afdøde ven fik lavet i Polen et sted. 
Men jeg har faktisk lige købt en graffiti klistermærke bog som har over 300 fede klistermærker. 

Lyset er bare en led-kæde fra Harald Nyborg. 
Benjamin Andersen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2026 kl. 22:05
Citat: Benjamin.Andersen Benjamin.Andersen skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Mange tak Ulrik, ja jeg syntes det lige giver det sidste touch og jeg kan sagtens følge ideen om at grænserne bliver flyttet angående lys. Det giver så meget stemning, og når først man er begyndt på det, er det svært at trække i land igen. 
Klistermærkerne er en blanding af nogle der følger med når jeg køber graffiti maling og så det blå PELS som min afdøde ven fik lavet i Polen et sted. 
Men jeg har faktisk lige købt en graffiti klistermærke bog som har over 300 fede klistermærker. 

Lyset er bare en led-kæde fra Harald Nyborg. 
Du binder det i hvert fald godt sammen Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.059 sekunder.