![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Adventures of SAAN, "SAAN farer vild" |
Besvar
|
| Forfatter | |
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Adventures of SAAN, "SAAN farer vild"Sendt: 26-December-2025 kl. 19:06 |
|
SAAN farer vild. Selv om man er en højtydene androide kan man sagtens fare vild. Når tankerne farer forbi sammen med landskabet, så langt ude i ørkenen hvor kun cactus drage blomsten gror, hvor himlen er lilla og solen er sort. Et kort stop, men en unødig farlig beslutning for at kigge på nanokortet en sidste gang. Dette er min 6 historie om androiden SAAN. "SAAN farer vild"
|
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-December-2025 kl. 21:58 |
|
Sadlen er speciel fin
|
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-December-2025 kl. 10:45 |
|
Jeg blev lidt hooked på at klodsbygge motorcykler i minifig scala.
Det viser sig at hjulene med print fra de små formeleins biler passer rigtig fint til stilen. Baghjuls kapslen er fra de store formel1 biler. ![]() ![]() ![]() |
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-December-2025 kl. 11:28 |
|
Fedt at se en ny NPU. At bruge an kappe som sæde er genialt. Faconen på kappen er perfekt til det.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |