Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Fortnite Tilted Towers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fortnite Tilted Towers

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas.Mouridsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2015
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 1123
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Thomas.Mouridsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fortnite Tilted Towers
    Sendt: 09-November-2025 kl. 21:08

Fortnite Tilted Towers

Interessen for gaming og spillet Fortnite, er måske ikke så stor generelt her i LEGO-verdenen, men her hjemme, med drenge på 10 og 12 år, er det kæmpe stort. Jeg er selv +40 og spiller meget og vi spiller også sammen alle tre, det er mega hyggeligt og vi har mange gode timer sammen.

Det var derfor med stor interesse, da LEGO i 2024 kom med Fortnite LEGO-sæt og man i spillet kan spille forskellige LEGO spil.

Og naturligvis skulle der også bygges lidt MOC med Fortnite som tema. Har valgt at bygge Klokketårnet og 2 huse fra byen Tilted Towers.

Fortnite, Computerspil udviklet af Epic Games, udgivet i september 2017.

Da spillet blev udgivet, fik det over 2 millioner spillere på 2 uger.

Fortnite Battle Royale: er et spilmode, hvor op til 100 spillere konkurrerer om at være den sidste overlevende i et stadig mindre spilområde. Spillerne skal finde våben og udstyr på kortet, undgå en dødelig storm og kæmpe mod hinanden. Spillerne kan også bygge strukturer med materialer, de har samlet, for at beskytte sig selv eller angribe andre. Spillet er et gratisspil, der kan spilles uden at betale noget.

Fortnite OG: udgivet i december 2024. Er en genoplevelse

af de gamle baner, som de var i 2017 da spillet kom frem.

Her finder vi bl.a. byen ”Tilted Towers” som indeholder de huse som her er gengivet i LEGO klodser.

LEGO og Fortnite indledte i 2023 et samarbejde hvor der i spillet findes flere game-modes hvor der spilles med LEGO-karakterer.

Facts: Dagligt gennemsnit: Over 1 million aktive spillere globalt, inklusiv alle platforme.

Månedligt aktive brugere: Omkring 80 millioner.

Registrerede brugere: Cirka 650 millioner.

Billeder fra Julemessen i Grindsted, samt et par reference billeder fra spillet:

Thomas Mouridsen

Link til Flickr
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-November-2025 kl. 07:05
Det er helt perfekt, super fedt byg. Ja det er nok ikke alle der kan genkende det men jeg er helt med på beatet som de unge siger (det tror jeg måske ikke de siger mere) jeg spiller godt nok ikke OG, kun Battle Royale zero build. Som de fleste andre over 40 😂 men scenen er legendarisk. Man genkender den straks. Godt bygget. Jeg håber den kommer i Tivoli eller klodsfest så man kan kigge lidt flere detaljer. 
Benjamin Andersen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-November-2025 kl. 09:52
Kender ikke spillet så godt - men stadig rigtig flot byggeri der uden problemer kan indgå i større layout (eller stå selv som her) uden folk behøver at kende spilleuniverset
Lars Fink Hansen
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-November-2025 kl. 11:37
Jeg har spillet en hel del for nogle år siden med mine drenge, og det er fremragende bygget!!!
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-November-2025 kl. 16:09
Jeg har ikke spillet spillet, men jeg synes  lastbilen er lækker. Fint byg i øvrigt. Thumbs Up
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.059 sekunder.