Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 1500 m2 hal - måske til LEGO?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1500 m2 hal - måske til LEGO?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 1500 m2 hal - måske til LEGO?
    Sendt: 06-November-2025 kl. 16:08
Kære alle

Jeg er voksen-LEGO-entusiast og har for nylig overtaget min fædrene gård, som ligger meget naturskønt ca. midt mellem Aalborg og Aarhus.

På gården er der bl.a. en kæmpe hal på 1500 m2, som jeg har en sindssyg drøm om at fylde med LEGO Smile 

Der kunne fx indrettes en kæmpe permanent udstilling, et workshop-/byggeområde, et stort lager, en (Bricklink)butik mv. Der er gode overnatningsmuligheder i området - også på selve gården.

Jeg har hverken LEGO eller byggeevner nok til at gøre det selv, så derfor er jeg på udkig efter andre, som kunne have lyst til at være med. Jeg tænker, der må være andre derude, der ligesom mig har mere LEGO, end de har plads til derhjemme Wink

Jeg vil meget gerne høre, hvad I tænker om idéen, og om I har kendskab til andre steder, hvor noget lignende er lykkedes. Og hvis I er interesserede i at høre mere, må I meget gerne skrive til mig på rasmus@poulsenseje.dk.

Mvh.
Rasmus
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2845
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-November-2025 kl. 21:45
Hvis hallen er tør, tempereret og et normalt støvniveau, så kunne det muligvis være interessant at leje et antal kvadratmeter. Nu er Brøndby bare så langt væk så det bliver ikke deltager næppe i noget.
Til top
Rasmus Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-November-2025 kl. 11:38
Hallen er tør, men ikke opvarmet. Jeg tænker dog, at man skulle indrette nogle forskellige rum i den til forskellige formål - dem kunne man så isolere og evt. opvarme efter behov.

Men ja, måske mest relevant for de jyske AFOLs - håber at høre fra nogle af dem - men alle er velkomne Wink
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Point: 1150
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-November-2025 kl. 10:04
Det lyder spændende! Jeg tror dog at hvis der skal kunne tiltrækkes publikum til en udstilling/butik, skal der noget varme til, eller kun åbnes i sommerhalvåret/sommerferien.
Man kunne evt lave en semi-permanent udstilling hen over sommeren, hvis vi er nok til at kunne bemande den i længere tid.

(Jeg har base i Aalborg, og ind til videre kan garagen klare mine pladsbehov LOL)
Til top
Mikael.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Marts-2012
Region: Vestsjælland
Point: 1388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Mikael.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2025 kl. 13:31
God lørdag, jeg håber virkelig bestyrelsen kontakter dig, for
Om ikke andet for og får en snak, det har flere gange været oppe
Og vende, i foreningen.........
Mikael Jørgensen
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede