Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Falke Reden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Falke Reden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rune.L.Petersen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 10-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1666
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Rune.L.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Falke Reden
    Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 13:47
For et par år siden havde vi en konnkurence om at bytte på temaeren  https://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38346&title=konkurrence-tema-swap
og der deltog jeg med en lille borg, som har stået noget tid her hjemme og samle lidt støv. Den borg var baset på Black Falcon´s Fortess
Dog har jeg længe gået med tanke om det kunne være sjov at bygge mere til den, og det har jeg nu valgt at gører. 

Ud over det for at holde i sammen tema prøve jeg også at lave et anden sæt i ny udgave nemlige. Guarded Inn! 

Guarded Prøve også at lave lidt sjov ud af bjeget med lidt huler og små easter egg til de opmærksomme med lidt sjove ting. Kan i gætte nogle af dem?

Der er også lidt fotos med bagom byggeriget.

“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
Til top
Thorbjørn.H.Eriksen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 28-Februar-2016
Region: Hovedstadsområdet
Point: 401
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbjørn.H.Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2025 kl. 15:59
Det bedste undertema Lego har haft til Castle. Jeg elsker det.
Thorbjørn Haugaard Eriksen
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Point: 1224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2025 kl. 16:36
Det er virkelig nice!

De to forlæg fik jeg op under neglene på et loppemarked for nogle år siden. Med priser på over 100 kr. pr. sæt, syntes jeg, det var lidt pebret men ok, da det er flotte sæt, som jeg kan lide. 

Så så jeg bagefter hvad de stod til på Bricklink....Det var en lidt højere pris.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.047 sekunder.