Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Et værelse med udsigt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et værelse med udsigt.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (6) Tak(6)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Et værelse med udsigt.
    Sendt: 08-Juni-2025 kl. 08:26
Jeg syntes navngivningen af min moc var lidt svær, men klodsfest 2025 krævede et navn, og det lå lige først for, så jeg holder på det. Selv om jeg havde mange smarte engelsk klingende navne oppe at vende. 

Men det jeg har bygget er "et værelse med udsigt"
Min ide og tanke var at det skulle være et teenage værelse i en rumkoloni eller på en rumstation, ude i fremtiden, en blanding af lys og sjove detaljer skulle samles omkring det store vindue i bagvæggen, hvor man kigger ud på en stor blå planet. 
Størrelses forholdet ligger et sted omkring "SCALA" måske lige en kende mindre. 

Benjamin Andersen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2025 kl. 09:44
Det var et spændende værelse at kigge ind i og studere alle dine fede detaljer i. 
Din idé med det store vindue var interessant.
Hvis jeg må foreslå noget, så synes jeg næsten at du skal lave en lille video af det, så man får lyden med. -For lyden var med til at sætte en ekstra dimension til værelset, så man virkelig fornemmede at man var helt ude i det ydre rum. Lyden satte også en vis portion mystik og spænding til scenen. Den ekstra dimension i lyduniverset mangler jeg lidt her når du præsenterer det med billeder. 
Men et rigtig fint, spændende og anderledes byggeri. Godt gået. Clap

Redigeret af C.Behrens - 08-Juni-2025 kl. 10:43
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2025 kl. 22:48
Mange tak. 
Ja det lyder som en god ide med en video, jeg skal lige have pakket ud efter klodsfest. 😅
Benjamin Andersen
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Point: 1150
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2025 kl. 08:44
“A Room With a View”/“Et Værelse Med Udsigt” synes jeg er en fantastisk titel! Kontrasten mellem scifi og klassisk litteratur fanger interessen og sætter tanker i gang. Samtidig er det en simpel deskriptiv titel der lader modellen tage æren, men man er ikke i tvivl om hvilken model titlen henviser til!

Fremragende arbejde!
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2025 kl. 16:00
Citat: Anne.S.Jeppesen Anne.S.Jeppesen skrev:

“A Room With a View”/“Et Værelse Med Udsigt” synes jeg er en fantastisk titel! Kontrasten mellem scifi og klassisk litteratur fanger interessen og sætter tanker i gang. Samtidig er det en simpel deskriptiv titel der lader modellen tage æren, men man er ikke i tvivl om hvilken model titlen henviser til!

Fremragende arbejde!

God kritik, jeg er enig. Thumbs Up

deskriptiv, god benyttelse af et godt gl. dansk ord...? ConfusedWink 
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2025 kl. 17:03
Mange tak Anne. 
Jeg tror du har fat i noget, for når jeg ser på hvad jeg ellers plejer at kalde mine byg, så er det meget det samme. Korte beskrivelser som med et maleri. Men der er jeg nok også lidt baggrunds præget. "Pigen med den røde vogn" "fremtidens fiskere" osv. 
🙂 
Benjamin Andersen
Til top
Eigil.Mølvig.Sloth Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 05-August-2024
Sted: Amager
Region: Hovedstadsområdet
Point: 72
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eigil.Mølvig.Sloth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juni-2025 kl. 23:06
Som altid imponerende! Kan virkelig godt lide stemningen i det første billede, og også hele ideen med at kigge ind i et værelse og ud i rummet ad vinduet :)
Eigil Mølvig Sloth
Til top
Karina.W.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-December-2022
Region: Trekantsområdet
Point: 202
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karina.W.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2025 kl. 14:50
Fan som altid ✌️
Du har fanget en fed stemning. Virkelig flot 👍 
Karina W. Hansen
-> Instagram profil
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2025 kl. 16:08
Citat: Eigil.Mølvig.Sloth Eigil.Mølvig.Sloth skrev:

Som altid imponerende! Kan virkelig godt lide stemningen i det første billede, og også hele ideen med at kigge ind i et værelse og ud i rummet ad vinduet :)

Mange tak, det var også sjovt at bygge. Næsten hypnotiserende at kigge ind i, hvis man sidder i et mørkt rum. 🙂
Benjamin Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2025 kl. 16:18
Citat: Karina.W.Hansen Karina.W.Hansen skrev:

Fan som altid ✌️
Du har fanget en fed stemning. Virkelig flot 👍 

Mange tak altid fan. 💪🏻🙂
Benjamin Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.043 sekunder.