![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Udvikling af LEGO App |
Besvar
|
| Forfatter | |
Andreas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Udvikling af LEGO AppSendt: 02-Juni-2025 kl. 10:49 |
|
Hej Byggepladsen, Jeg har udviklet en app til LEGO-entusiaster og vil meget gerne høre jeres feedback og input. Jeg vil understrege, at dette ikke er et reklameindlæg – jeg søger udelukkende konstruktiv kritik og idéer til at forbedre appen. Jeg overholder naturligvis forumets regler og vil kun poste indhold, hvis jeg får tilladelse hertil. Må jeg få lov til at spørge om jeres tanker og forslag i et separat indlæg? På forhånd tak for hjælpen! |
|
![]() |
|
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2025 kl. 13:02 |
|
Hej Andreas,
Det ser jeg ikke nogle problemer i. Nye muligheder/værktøjer til os LEGO fans er velkommen.
|
|
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
|
![]() |
|
Andreas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2025 kl. 14:08 |
|
Hej - mange tak! Hvor syntes du jeg skal smide det hen? :)
|
|
![]() |
|
Andreas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juni-2025 kl. 10:04 |
|
Hej igen - det ser ud til at jeg skal lave en bruger og betale årligt for at være medlem.
Er der en nemmere måde for mig at sprede mit budskab og måske få noget gavnligt feedback på min app? :) |
|
![]() |
|
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juni-2025 kl. 10:49 |
|
Hej Andreas.
Du kan enten lægge det op her i det åbne forum, eller tage kontakt på bestyrelsen@byggepladen.dk Hvis du kan sende os noget præsentation/materiale der er til at skyde afsted, så kan vi oprette en tråd i det lukkede forum hvis du ønsker det. Alternativt kan du kigge efter LEGO Entusiasterne på Facebook, men her er medlemsskaren noget bredere end AFOL’s hvis det er din kernemodtager.
|
|
![]() |
|
Andreas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juni-2025 kl. 13:06 |
|
Hej - mange tak!
Jeg sender en mail afsted. |
|
![]() |
|
Andreas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juni-2025 kl. 14:37 |
|
Hej igen - så skulle der vidst være sendt en email afsted :D
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |