![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Amfi-teater... |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Amfi-teater...Sendt: 07-August-2007 kl. 08:13 |
|
|
Så fik jeg bygget lidt nyt... Denne gang har jeg prøvet kræfter med et amfi-teater, hvor klovnene pt. optræder ( mange flere artister er på vej)...
Døm selv, men vær ikke for hård, hvis der er klodser som gaber eller andre små skønhedsfejl...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 08:39 |
|
|
Det er superfedt lavet. Du er vist ved at være ekspert i at "bygge rundt"
- og i øvrigt usædvanlig konservativt farvevalg
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 08:50 |
|
|
Flot bygget, Ina... Og pæn runding...
Da det var dig, der havde bygget, så troede jeg først, at det var en fejl, da jeg så billederne... Jeg troede først, at det var sort-hvid billeder... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 08:59 |
|
|
Godt gået Ina.
Hvad er symbolikken med de døde publikummer der ligger udenfor.
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 09:46 |
|
Ingen symbolik her... Bare Emil's byggeri/ rod, som lå lidt tæt på da jeg fotograferede teateret...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 10:45 |
|
|
Hej Ina!
Fin kreation Hvor kommer tubaen fra?
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 14:28 |
|
|
Så har teatret udviklet sig lidt...
Tubaen...Øh det var vist en rodekasse et eller andet sted... |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Maja.Bang
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 17:33 |
|
|
hvor er den fin ina
![]() ![]()
|
||
|
Drage mor
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 18:33 |
|
|
Ganske nydelig idé, hvor de skrappe farver er henholdt til de optrædende, som dermed får den fortjente opmærksomhed.
PS. flotte æbletræer! |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2007 kl. 05:44 |
|
|
Flot Ina!
Men jeg ville altså ikke være ham der kører denne her: |
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2007 kl. 05:49 |
|
|
Ja det er flot - og hvis du ellers har mod på det, kan du jo udvide tilskuerpladserne opad.... Teater Hedeland kunne være et forbillede
. De spiller i øvrigt Carmen i aften
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2007 kl. 07:28 |
|
|
Det var da et sødt lille teater. Kommer der en hel lille forlystelsespark ud af det, eller vil du holde dig til cirkus-temaet?
|
||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2007 kl. 15:47 |
|
|
Jeg tror jeg vil prøve at få en hel forlystelsespark ud af det med tiden... Jeg går i hvert fald og roder med et par ideer mere, som snilt kunne puttes ind i en park eller lign sted...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2007 kl. 05:30 |
|
Der var jo i 80'erne noget Fabuland-tivoli, hvor du måske kan bruge nogle af delene. |
||
![]() |
||
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2007 kl. 10:43 |
|
|
Lidt utroligt, mine øjne blev ikke blændet af "ina-farver" - Ina, har du det godt ?
Men bortset fra det, så en ganske nydelig kreation. Kommer der en etage mere på til publikummer ? - Eller er det sq nok nogle hampre priser de billeter skal sælges til. |
||
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2007 kl. 18:15 |
|
|
Så er teatret vokset...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |