Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Amfi-teater...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amfi-teater...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Amfi-teater...
    Sendt: 07-August-2007 kl. 08:13

Så fik jeg bygget lidt nyt... Denne gang har jeg prøvet kræfter med et amfi-teater, hvor klovnene pt. optræder ( mange flere artister er på vej)...

Døm selv, men vær ikke for hård, hvis der er klodser som gaber eller andre små skønhedsfejl...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 08:39
Det er superfedt lavet. Du er vist ved at være ekspert i at "bygge rundt"  - og i øvrigt usædvanlig konservativt farvevalg
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 08:50

Flot bygget, Ina... Og pæn runding...

Da det var dig, der havde bygget, så troede jeg først, at det var en fejl, da jeg så billederne... Jeg troede først, at det var sort-hvid billeder...  

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Sten.Lassen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sten.Lassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 08:59

Godt gået Ina.

Hvad er symbolikken med de døde publikummer der ligger udenfor.

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 09:46
Citat: Sten.Lassen Sten.Lassen skrev:

Godt gået Ina.

Hvad er symbolikken med de døde publikummer der ligger udenfor.

Ingen symbolik her... Bare Emil's byggeri/ rod, som lå lidt tæt på da jeg fotograferede teateret...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Jesper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Point: 2419
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 10:45
Hej Ina!

Fin kreation Hvor kommer tubaen fra?
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:28

Så har teatret udviklet sig lidt...

Tubaen...Øh det var vist en rodekasse et eller andet sted...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Maja.Bang Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 304
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maja.Bang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 17:33
hvor er den fin ina
Drage mor
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 18:33
Ganske nydelig idé, hvor de skrappe farver er henholdt til de optrædende, som dermed får den fortjente opmærksomhed.

PS. flotte æbletræer!
Carsten.

Til top
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel

Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 05:44

Flot Ina!

Men jeg ville altså ikke være ham der kører denne her:

Til top
Asger.Lindeblad Se drop down
Panel
Panel

Region: Midtsjælland
Point: 1774
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Lindeblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 05:49
Ja det er flot - og hvis du ellers har mod på det, kan du jo udvide tilskuerpladserne opad.... Teater Hedeland kunne være et forbillede. De spiller i øvrigt Carmen i aften
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 07:28
Det var da et sødt lille teater. Kommer der en hel lille forlystelsespark ud af det, eller vil du holde dig til cirkus-temaet?
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-August-2007 kl. 15:47

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Det var da et sødt lille teater. Kommer der en hel lille forlystelsespark ud af det, eller vil du holde dig til cirkus-temaet?

Jeg tror jeg vil prøve at få en hel forlystelsespark ud af det med tiden... Jeg går i hvert fald og roder med et par ideer mere, som snilt kunne puttes ind i en park eller lign sted...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Asger.Lindeblad Se drop down
Panel
Panel

Region: Midtsjælland
Point: 1774
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Lindeblad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 05:30
Citat: Ina.Nilsson Ina.Nilsson skrev:

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Jeg tror jeg vil prøve at få en hel forlystelsespark ud af det med tiden... Jeg går i hvert fald og roder med et par ideer mere, som snilt kunne puttes ind i en park eller lign sted...

Der var jo i 80'erne noget Fabuland-tivoli, hvor du måske kan bruge nogle af delene.

Til top
Lars.Lange Se drop down
Panel
Panel

Point: 1127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 10:43
Lidt utroligt, mine øjne blev ikke blændet af "ina-farver" - Ina, har du det godt ?  

Men bortset fra det, så en ganske nydelig kreation. Kommer der en etage mere på til publikummer ? - Eller er det sq nok nogle hampre priser de billeter skal sælges til.
/Lars Lange

"Growing old is mandatory; growing up is optional!"

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 18:15

Så er teatret vokset...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.