![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Arken Museum |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2108 |
Indlæg funktioner
Tak(4)
Citér Svar
Emne: Arken MuseumSendt: 02-Februar-2024 kl. 17:34 |
|
|
Hej alle, Her er min LEGO Architecture udgave af Arken Museum for Samtidskunst ved Ishøj Strand. Alle kommentarer er velkomne. Se alle billederne her på Flickr. Esben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Til slut et par referencebilleder af hele museumsøen og hovedindgangen: ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2024 kl. 12:56 |
|
|
Flot resultat Var det et bestillingsjob?SNOT-delen på ydersiden af midtervæggen (i den høje ende) kunne måske med ren cheese slopes være blevet helt glat.
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2108 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2024 kl. 10:22 |
|
Tak. Man man vel godt kalde det en slags bestillingsjob… det var mit forslag til et eventsæt til skandinavisk event som afholdes i Ishøj til efteråret, men modellen blev ikke valgt. Esben
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2024 kl. 10:30 |
|
What!!? Den er super fed i øvrigt, men fatter ikke at din ikke blev valgt. Jeg overvejede at deltage, men da du så skrev at du ville bygge arken, så tænkte jeg at det ville blive en sikker vinder, så jeg sprang den over. 😅
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2024 kl. 12:51 |
|
|
Siden modellen her ikke blev valgt som eventsæt, så glæder jeg mig allerede til det valgte sæt, da det så må være af meget meget høj kvalitet
![]() Redigeret af Dennis.Tomsen - 06-Februar-2024 kl. 12:53 |
||
|
Mit Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Tina.Haulrich
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 4807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2024 kl. 13:02 |
|
Der var meget høj klasse på alle bud til eventsættet, så glæd du dig bare
![]() |
||
|
Tina Haulrich
Husk - vi skal hygge os! |
||
![]() |
||
Christopher.R.Norman
Klods
Medlem siden: 30-April-2017 Sted: København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2024 kl. 21:05 |
|
|
Den er godt nok smuk Esben, godt gået
|
||
|
/Christopher
|
||
![]() |
||
Erik.Ferdinand.Smit
Tagsten
Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-April-2024 kl. 21:58 |
|
|
Den er virkelig flot bygget!
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |