Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 7991 Renovatios Makeover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

7991 Renovatios Makeover

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 2020
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 7991 Renovatios Makeover
    Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:57

Skraldebilen kunne heller ikke komme gennem mine hænder, uden at der blev flyttet en klods eller to  :

Henrik Hansen

" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2007 kl. 11:45
Et godt makeover, men bagenden er - stadig - en smule for voldsom. Måske en dobbelt bagaksel kunne afhjælpe problemet?
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Juli-2007 kl. 17:20

Citat: Heine.O Heine.O skrev:

Et godt makeover, men bagenden er - stadig - en smule for voldsom. Måske en dobbelt bagaksel kunne afhjælpe problemet?

Sjovt, at du nævner det, Heine... For jeg har altid, siden jeg var barn, syntes at skraldebiler så ud til at være ved at vippe bagover med det store bagparti... Så det er jo realistisk nok i forhold til originalen...

Og jeg ved godt, at jeg bliver lynchet, men jeg synes faktisk, at Jack Stone-tanken er en fed klods, og den passer jo perfekt!

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 12:58
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

Sjovt, at du nævner det, Heine... For jeg har altid, siden jeg var barn, syntes at skraldebiler så ud til at være ved at vippe bagover med det store bagparti... Så det er jo realistisk nok i forhold til originalen...

Ja, det har du for såvidt ret i, jeg vil nok selv forsøge mig med en dobbelt bagaksel, når jeg engang har fået den åbnet og samlet 

Og jeg ved godt, at jeg bliver lynchet, men jeg synes faktisk, at Jack Stone-tanken er en fed klods, og den passer jo perfekt!

Det gør du ikke her hos mig, jeg er enig... den passer perfekt. Ingen klodser er ubrugelige!!

Til top
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 05:55
Jeg har faktisk også prøvet at lave lidt om på den, men det var mere noget med et større førehus, og en uvippelig container, men tilgengæld et kæmpe motorrum.
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 17:10

Så har jeg haft fingrene i sættet, og forsøgt mig med en lidt mere omfattende makeover, for at få plads til en dobbelt bagaksel. I det hele taget er den blevet lidt mere voldsom...

Hele galleriet på Brickshelf

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8669
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 17:34

Så har jeg haft fingrene i sættet, og forsøgt mig med en lidt mere omfattende makeover, for at få plads til en dobbelt bagaksel. I det hele taget er den blevet lidt mere voldsom...

Godt gået Heine. Dimensioner og design er helt i orden - efter min smag. Dog vil jeg foreslå dig at vende forhjulene 180° - så det ser ud som om de har hjulkapsler på - og dermed ligner drejelige hjul lidt mere.

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-?
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-?
Klodsfest 2024, Hvalsø
Klodsfest 2025, Thisted
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 19:41

Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

...Dog vil jeg foreslå dig at vende forhjulene 180° - så det ser ud som om de har hjulkapsler på - og dermed ligner drejelige hjul lidt mere.

Lyder som en god idé. Afprøvet, godkendt og noteret. Tak 

Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Januar-2004
Region: Midtjylland
Point: 1628
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 19:50

Du bliver heller ikke lynchet af mig. Hvis man kun måtte vælge ét element fra Jack Stone-serien ville jeg vælge den.
At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 20:25

Hele galleriet på Brickshelf

Den ser godt ud  up til den

Henrik Hansen

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 00:22

Den er fed, Heine!

Den er faktisk noget federe end Henriks - hans er en tøsebil...

Henrik - skal du ikke have en kvindelig chauffør i din skraldevogn?

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 16:34

Den er fed, Heine!

Den er faktisk noget federe end Henriks - hans er en tøsebil...

Henrik - skal du ikke have en kvindelig chauffør i din skraldevogn?

Hvis jeg var dig, ville jeg fra nu af , begynde at tjekke bremserne i din taxa, det kunne jo være at de begyndte at svigte eller at hjulboltene begyndte at falde når du mindst ventede det eller at...... nå nej, du skal ikke ha' det hele foræret

Henrik Hansen

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.047 sekunder.