![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
"Jorden er giftig" |
Besvar
|
| Forfatter | |
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(3)
Citér Svar
Emne: "Jorden er giftig"Sendt: 17-Marts-2022 kl. 20:49 |
|
Seneste skud på stammen. Billederne er skrald denne gang, men i må se den til klodsfest. 😅 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Benjamin.Andersen - 21-Marts-2022 kl. 20:16 |
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Marts-2022 kl. 20:53 |
|
Det må da være en cliffhanger, når du ikke viser bagsiden så man skal gætte sig til den >;-) rigtig fin søjle og understøtningen af de to huse man næsten kan spotte detaljerne på - men det kommer sikkert med nærbillederne :-) Uden at tælle selv, hvor høj er den i klodser?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Marts-2022 kl. 21:38 |
|
Der skal nok komme lidt flere billeder, men jeg uploader fra mobil, og min tålmodighed bliver virkelig sat på en prøve, så de kommer i morgen. Den er Ca 76 knopper høj.
Redigeret af Benjamin.Andersen - 17-Marts-2022 kl. 21:38 |
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard
Panel
Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 1224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2022 kl. 16:35 |
|
Endnu engang en rigtigt flot dystopi fra din side.
Du er godt nok produktiv.
Jeg glæder mig til at se flere billeder. |
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2022 kl. 16:40 |
|
76 knopper er en slat når en baseplate er 32 - er der afstivning im midten?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2022 kl. 20:22 |
|
Jo tak jo tak. Hvad angår produktiviteten, ved jeg sgu ikke rigtig. Det har taget mig 6 uger at komme igennem bygget, og når jeg siger igennem er det virkelig sagen her. Jeg har slet ikke kunnet bygge mere end højst et par timer af gangen og med mange dages mellemrum. Virkelig et dårligt flow denne gang. Men hey, det kan ikke køre på skinner hver gang. 🙂
Den er bygget af 3 moduler med delvist technic inden i. Til at starte med balancerede den på 4 technic beams, meeen det blev for vildt 😂
|
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |