![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lille borg, nu også med lys |
Besvar
|
| Forfatter | |
Tommy.Pedersen
Tagsten
Medlem siden: 25-Marts-2020 Region: Himmerland Status: Offline Point: 320 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lille borg, nu også med lysSendt: 05-Januar-2022 kl. 00:27 |
|
En lille middelalder borg, med lys i fakler og vinduer. ![]() Ja, jeg beklager, men jeg kan altså ikke få vendt billederne så de vender rigtigt #¤"%%¤#"&%¤!!!. Vend jeres skærm 90 grader, for at se billederne:-) ![]() ![]() ![]() ![]() En technic klods med en billig ledlyskæde i bag ved faklen. Inde i borgen ligger de bare løst. ![]() Den vejrslidte bagside af borgen. Her har jeg brugt alle de solskadet og slidte klodser. ![]() Og I mørke. |
|
|
Man kan ikke have for mange klodser!
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2022 kl. 09:22 |
|
Fedt brug af brick separator's
|
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2022 kl. 16:10 |
|
Fin lille borg, lyset er vist nemmere at se hvis man kommer forbi hvor den måtte blive udstillet engang.
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |