![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2026. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Flere officielle 2007 nyheder |
Besvar
|
Side <1 345 |
| Forfatter | |
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4937 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2006 kl. 03:58 |
|
Nogen der er faldet over billeder af disse
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2006 kl. 16:47 |
|
Burde måske have været under StarWars, og dog.
Se hvad DarthKing623 skriver på EB:
Just phoned lego and the new star wars will be on shop at home on 12 th Decenber!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2006 kl. 16:59 |
Mon ikke vi skal nøjes med at tro at det gælder US. Ellers bliver julegaverne til børnene ikke til ret meget i år.
Lige bortset fra at Martin har meddelt at han ønsker sig 29 stk. af denne
Han er lidt for meget præget hjemmefra |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2006 kl. 17:33 |
Kender det kun alt for godt Man kommer først, i tanke om bagefter, at det koster. Og ja, jeg nyder det. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2006 kl. 17:43 |
|
Efterfølgende skriver "the Global Admin" på EuroBricks, Vader, dette (og han er Englænder):
"........., these were always called the Jan sets but like every year we get them just before xmas." |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-December-2006 kl. 14:45 |
|
Det er til at blive deprimeret af: Amerikanerne kan allerede nu købe både den nye brandstation, Grevious' Starfighter og meget meget mere. http://shop.lego.com/WhatsNew/Default.aspx
Tilføjelse: Altså ikke, at de kan; men, at vi ikke kan |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2169 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-December-2006 kl. 15:51 |
|
til 60 us$ bliver det spændende at se hvor langt over 400 dkr de tør gå. Dollaren står jo til lidt under 6 kr. lige nu - så vidt jeg husker. |
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-December-2006 kl. 16:03 |
For LEGO er dollarkursen som bekendt 1 US$ = 10 DKR. |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2169 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-December-2006 kl. 06:49 |
|
Det vil sige alt mellem 600 og 800 kr. Trist. |
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2006 kl. 04:03 |
|
Så er der flere billeder af den nye Technic snescooter.
|
|
![]() |
|
Lars.Jørgensen
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1242 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2006 kl. 10:07 |
|
hmm den snescooter er rigtig fed - bælteleddene er jeg vild med, men jeg kan se at jeg skal have mindst fire sæt før de ideer jeg har kan realiseres :( Det bælte derpå er jo alt alt for kort. Hvornår kommer den på udsalg?
|
|
|
Lars Gjerløw Jørgensen
| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@protonmail.com| oz2lgj | |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2006 kl. 11:43 |
|
Jeg har det på samme måde, Lars. Jeg har også allerede projekter klar. Modellen kommer nok til at sælge godt, især på grund af bælterne. |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 345 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |