![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Castle |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | ||||
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 18:53 |
|||
|
Fint hus Caspar, passer godt ind i stilen til din borg.
Jeg glæder mig til at se det færdige bygningsværk (det hedder det vel i den størrelse ) live.
|
||||
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||||
![]() |
||||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 18:57 |
|||
|
Peter siger: "At når det er så stort i omfang, så hedder det ikke et bygningsværk, men et anlæg" |
||||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||||
![]() |
||||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 02:49 |
|||
|
||||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||||
![]() |
||||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 17:09 |
|||
|
Lidt inspiration til dine huse inde i borgen (sad og ledte efter billeder af en borg m. hængsler, da jeg stødte på disse, som jeg havde gemt til, når engang, jeg selv skal igang).
Her det Kgl. Bageri:
Hele mappen: |
||||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||||
![]() |
||||
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 18:28 |
|||
|
*WOOOOOOOOOOW* Det er godt nok gennemført det bageri. Jeg er imponeret!
Man bliver jo helt sulten
|
||||
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||||
![]() |
||||
Morten.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 307 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 06:55 |
|||
|
Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet....
Så er man godt tosset...
Rigtig flot bygning. |
||||
![]() |
||||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 10:17 |
|||
|
Så er der blevet købt ca. 60 soldater og ca. 40 forrester minifigs. til borgen. Det var helt godt at komme til LEGOworld
|
||||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||||
![]() |
||||
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2006 kl. 17:23 |
|||
|
Er der nogen af dem, der har taget borgen i brug? |
||||
|
Jesper Konrad Thuesen
||||
![]() |
||||
Morten.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 307 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2006 kl. 17:42 |
|||
|
Måske man skulle bygge et belejringtårn og invadere.
Men 60 soldater er nok lige i overkanten for min lille flok. |
||||
![]() |
||||
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2006 kl. 19:10 |
|||
|
||||
|
Jesper Konrad Thuesen
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |