Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Viper Fury
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viper Fury

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten.Jensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 307
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Viper Fury
    Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 04:25

Min første Robot MOC til Exo-Force:

Viper Fury

Benene og noget af arm-pansringen er taget fra en Thunder Fury (Deraf "Fury"). Robotten(piloten) er integreret i Mecha'en ligesom Meca One og Devastatoren fra Striking Venom. Designet til hovedet har jeg lånt fra bilen til Gate Assault.

Hvad synes i?

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 05:51
Jeg forstår mig ikke ud i Bionicles og Exo-force, men er dette ikke en klon?
Lars Kristensen
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5061
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 06:28

Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Jeg forstår mig ikke ud i Bionicles og Exo-force, men er dette ikke en klon?

Jeg menes ikke at have set lignende model i hverken bionicle elller Exo-force

Men man kunne godt finde på at klone Mortens modeller. de er nemlig ret fede

Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 06:38

Øh. En klon?

Det skulle det helst ikke være. Jeg fik ideen fra en fyr på BZP, der spurgte om jeg kunne lave en slange/mantis Mecha.

Viper Fury er resultatet.

Ok, jeg har lånt ideen til hovedet (og benene fuldstændigt - men det var også for at kæde den til E-F historien) fra andet Exo-Force. Men jeg synes ikke det gør noget når man laver noget komplet anderledes.

Gør det?

Det kan forøvrigt også nogle tricks. (god vovse )

Sneak attack mode

The Strike

PS: Tak til Christian for de opmuntrende ord. (Exo-Buddy)

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 09:12

Det var ikke for at virke anstødende at jeg skrev første indlæg.

Jeg har nok bare ikke forstået LEGOs univers omkring Bionicle og Exo-force og kommer sikkert heller ikke til at ofre megen tid der på.

Men den første opstilling lige her over kan jeg da trods alt godt se hvor du vil hen - hvis man tør gætte på en ...............

Lars Kristensen
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 09:24

Jamen, det er skam helt i orden.

Det er det frygteligt svære ved Mecha, Space og Bionicle.

Hvor er grænsen mellem noget der er godt, og noget der er smidt tilfældigt sammen.

Man har jo ikke noget sammenligningsgrundlag fra virkeligheden.

Derfor er det selvfølgelig nemmere for dem som har sat sig ind i historien, at bedømme.

Jeg kan f.eks. godt kommentere om en lego traktor ligner en traktor, men det kan være svært at forestille sig om en Mecha er ramt lige i øjet uden at interessere sig lidt for det.

Det er der desværre bare ikke så mange der gør på byggepladen(har jeg en mistanke om).

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 14:42

En Bionicle ikke en form for Mecha??

Det er vel ikke en organisk livsform, eller ?

Indrømmet - Jeg kender intet til Bionicle universet (ej heller Mecha)

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 15:12

Binoicle er både Mecha og organisk.

Jeg har altid selv trukket lidt på skuldrene, da det udkom i min "mørke" periode, men historien er faktisk ret fascinerende.

Jeg købte for nylig de to første film for 50 kr. stykket og jeg må sige, at jeg synes de er ret gode.(prøv det)

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 15:14

Citat: Morten.Jensen Morten.Jensen skrev:

Jeg købte for nylig de to første film for 50 kr. stykket og jeg må sige, at jeg synes de er ret gode.(prøv det)

Jeg har skam set alle tre film

Sønnen er jo 7år - Så er man tvangsindlagt.

Og jeg synes også de er OK - Men jeg blev ikke meget klogere

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 16:48

Hæ. Nej.

Jeg havde også læst lidt på lektien.

Wikipedia har et massivt historie forløb for Bionicle og BZP er også en god kilde. (Hvis man ikke lige har tid til at pløje sig gennem x-antal bøger).

Jeg må forresten ud og skaffe mig den 3. film. Junior er helt vild med dem. Men når han bygger lego er det kranbiler og et hospital. (Han bliver nok en by-fan, ak ja )

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.049 sekunder.