![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2026. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Flere officielle 2007 nyheder |
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | ||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Flere officielle 2007 nyhederSendt: 21-September-2006 kl. 11:41 |
|
|
7942 - Tow All Land (aner ikke hvad dette er!)
RACERS |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Mikkel.Oldrup
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1919 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-September-2006 kl. 05:18 |
|
"Blandede byting" Det er vist også blevet antydet at nu hvor brand, politi, hospital og byggeplads-temaerne er blevet etableret, er der plads til at udvidde by-sortimentet. |
||
|
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 03:41 |
|
|
Så er der billede af "Fire"-modellerne, som kommer til januar.
Her er linket: http://www.brickshelf.com/gallery/sam89/2007/city2.jpg |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 03:45 |
|
|
Det ser faktisk lovende ud. Især lækkert at se, at rulleportene er tilbage
|
||
![]() |
||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2169 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 04:56 |
|
|
Det ligner meget bedre en brandstation, end den forrige/nuværende model. Det kunne dog være rart med 3 vognporte, der er i hvertfald 3 slukningskøretøjer i et sæt + indsatsleder i Århus - Tender, Stigevogn og tankbil.
|
||
|
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4937 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 05:36 |
|
|
Brandstationen er feeed. jeg skal da have sådan nogle rulleporte.
(nej jeg har ikke nogen |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6118 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 05:49 |
|
|
Ja, den ser rigtig god ud! Fedt, at der liger er pyntet med et lille træ og et par blomster. Og så har brandmændene også lige fået en børste at smukkesere sig med (sammen med en kost, en skovl og 18 liters Eau-de-Cologne)
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 06:07 |
|
|
Liftvognen er også bare i orden!!
Og dejligt at se, at rulleporten er tilbage...
Men hvor mange brandstationer har vi brug for?? |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 06:16 |
|
Tja.. Da Lego ikke engang brænder, men bare smelter, så virker det som lidt overkill med alle de brandstationer... |
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6118 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 07:11 |
|
Man kan jo fortsætte din tankerække med: hvor mange fly, technic-biler, kraner, huse, ridderborge, rumskibe, LEGO-klodser har man egentlig brug for? Jeg kan slet ikke se relevansen i dit spørgsmål! ![]() Og - når nu brandstationen faktisk ser bedre ud end den gamle, såh... |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Arne.Nielsen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 395 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 16:25 |
|
|
De skrå vinduer i tårnet er da nye, er de ikke?
Jeg mindes ikke at have set dem i andre sæt? hilsen Arne, Brønshøj |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 16:29 |
|
|
Jeg tror det er de "normale" vinduer LEGO har fundet ud af at lægge ned
Men en 4 stykke af den brandstation skal vi da ha'. Så skal "Far's" brandstation udvides og modificeres med rulledøre |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8482 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 17:23 |
|
|
Ja - nemli' ja! |
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 18:43 |
|
|
En ting, som jeg IKKE bryder mig om på den nye brandstation... Baseplates'ne... Det var SÅ fedt med de gamle by-sæt, at der var specielle vejbaner med vognbaner ind i garagerne... Dét vil vi have tilbage... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8482 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 01:54 |
|
Se, der var noget rigtigt - skal de tunge brandbiler virkeligt til at køre på fortov (i LEGOverdenen - knopper) inden de kan komme ud på asfaltvejen? |
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1624 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 08:02 |
|
Kig lige på pick-up'ens forrude, er den ikke ny? Christian |
||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 08:11 |
|
|
Jo, den se ny |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 08:57 |
|
Jeg vil da også hellere have den slags mindre plader, og hvad mener du, Peter, med fortovet? Der er da ikke knopper ved udkørslen, så vidt jeg kan se. Næh, indrøm nu bare, at den er fed nok ![]() |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Mikkel.Oldrup
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1919 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 09:14 |
|
Ja, det ville være rigtig fedt, set fra et nostalgisk synspunkt, hvilket jo også er et ret vigtigt punkt set med AFOL-øjne, mere en man umiddelbart tror.
Men jeg er enig i de andre i at de nye er mere generelt anvendelige. |
||
|
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 09:19 |
|
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 5> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |