![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
working progress drejeskive til tog |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren.Worm
Tagsten
Medlem siden: 17-Januar-2014 Sted: Odense M Region: Fyn Status: Offline Point: 516 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: working progress drejeskive til togSendt: 02-September-2018 kl. 11:03 |
|
Har leget lidt med at bygge en drejeskive til et tog ind i et moduvers modul.
Kommentarer er velkomne. Skal de runde skinnerne være synlige eller dækket af en plade/skiver der følger med rundt? |
|
|
Søren Worm
|
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-September-2018 kl. 12:09 |
|
Interessant!
Om drejeskiven skal være til tildækket eller ej afhænger lidt af hvordan resten tildækkes, men jeg hælder faktisk til nej, da det er fedt at se mekanismen ![]() Dit indlæg burde nok være under tog-området på nuværende tidspunkt? Redigeret af Dennis.Tomsen - 02-September-2018 kl. 12:12 |
|
|
Mit Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-September-2018 kl. 14:05 |
|
Helt sikkert en fed ide med at bruge de skinner som drejeskive.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Jacob.Sparre
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2018 kl. 09:41 |
|
De drejeskiver jeg har set rundt omkring i Danmark er allesammen åbne, så jeg vil foreslå at du følger det mønster.
|
|
![]() |
|
Benny.Larsen
Panel
Medlem siden: 10-Januar-2018 Sted: Skive Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1921 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-September-2018 kl. 10:19 |
|
Jeg ville nu vælge at drejeskiven skulle være 3 skinner lang da mange lokomotver lige er 2 skinner lan
|
|
|
Hilsen / Regards
Benny Larsen |
|
![]() |
|
Frederik.Rabøl
Panel
Medlem siden: 21-Marts-2017 Sted: Odense SØ Region: Fyn Status: Offline Point: 1064 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-September-2018 kl. 16:32 |
|
Fedt initiativ!
Du kommer dog nok til at løbe ind i nogle problemer med at få skinnerne til at passe sammen.
|
|
|
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |