Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

Besvar Besvar Side  <1 8586878889 143>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Rolf.Ingdahl.Jensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 29-Januar-2014
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 332
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf.Ingdahl.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 19:15
Beklager at Mick og jeg ikke kommer.

God jul og godt nytår.
Rolf Ingdahl Jensen
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 20:18
Citat: Rolf.Ingdahl.Jensen Rolf.Ingdahl.Jensen skrev:

Beklager at Mick og jeg ikke kommer.

God jul og godt nytår.

I lige måde til dig og Kirstine 😄
Til top
Jesper.Neergaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Juli-2016
Sted: Frederiksberg
Point: 201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Neergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 09:26
Ifølge kalenderen på vores (gamle) hjemmeside er der møde den 11. januar, altså i overmorgen torsdag. Er dette korrekt, og er der i givet fald andre end mig der er interesseret?
Jesper N. Hansen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 09:37
Citat: Jesper.Neergaard Jesper.Neergaard skrev:

Ifølge kalenderen på vores (gamle) hjemmeside er der møde den 11. januar, altså i overmorgen torsdag. Er dette korrekt, og er der i givet fald andre end mig der er interesseret?

Du har helt ret - det er i overmorgen!!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 09:37
Kom frisk hvis I kan nå det og har lyst - byggemøde i Taastrup Medborgerhus torsdag den 11. januar 2018 fra kl. 1830 - lille sal (februar måneds byggemøde ligger 8. februar pga LEGO World og vinterferie):

Jeg kommer:
Lene

Redigeret af Lene.Bøgh.Hansen - 09-Januar-2018 kl. 09:38
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 10:04
Skal der så ikke laves en liste, hvis der er byggemøde på torsdag?
Søren Johansen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 10:49
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Skal der så ikke laves en liste, hvis der er byggemøde på torsdag?

Det er da også - lige ovenover LOL
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 10:49
Kom frisk hvis I kan nå det og har lyst - byggemøde i Taastrup Medborgerhus torsdag den 11. januar 2018 fra kl. 1830 - lille sal (februar måneds byggemøde ligger 8. februar pga LEGO World og vinterferie):

Jeg kommer:
Lene
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 11:09
Ahh havde læst forkert:-)

Søren Johansen
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 11:09

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Søren Johansen
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-November-2012
Region: ikke oplyst
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 11:41

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind

Peter Lind
Til top
Jesper.Neergaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Juli-2016
Sted: Frederiksberg
Point: 201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Neergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 11:55

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper N. Hansen
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 17-Februar-2009
Point: 3388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 20:31
Hvorfor ligger denne måneds byggemøde allerede i denne uge? Tredje torsdag er først i næste uge, og fordi det står i min kalender har jeg lavet andre planer for torsdag i denne uge.

.Henrik
3xH tours
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Point: 709
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 22:31

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-Marts-2012
Point: 518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 06:22

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 06:42

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Carsten
Carsten.

Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Point: 3101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2018 kl. 12:14

Jeg kommer:
Lene
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Carsten
Morthen (formentligt)
Henning (fotmentligt)
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 10:41
om frisk hvis I kan nå det og har lyst - byggemøde i Taastrup Medborgerhus torsdag den 11. januar 2018 fra kl. 1830 - lille sal (februar måneds byggemøde ligger 8. februar pga LEGO World og vinterferie):

Jeg kommer:
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Carsten
Morthen (formentligt)
Henning (fotmentligt)
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Point: 3101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 16:16

Jeg kommer:
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Carsten

(kopier ikke nedestående) 
Arbejdet og lidt sygdom kom i vejen, vi ønsker jer et godt byggemøde
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 16:54

Jeg kommer:
Søren Johansen
Peter Lind
Jesper Hansen
Jesper Marcussen
Lars Lyager Olsen
Carsten
Casper
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 8586878889 143>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.168 sekunder.